Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmm, takk for svar! Tror du har rett! Var vell den ene tingen jeg overså da! Da er valget lett, trenger ikke å koble til tre babyenheter så da blir det 6500d!Er det ikke at den ene kan du koble til inntil tre babyenheter på en foreldreenhet?
Veldig greit med den om du skal ha flere barn. Vi har den og har en babycall på hvert rom. Har bare to unger. Veldig greit å bare kunne kjøpe til en babyenhet når siste ungen komHmm, takk for svar! Tror du har rett! Var vell den ene tingen jeg overså da! Da er valget lett, trenger ikke å koble til tre babyenheter så da blir det 6500d!
Ja da er det nok kjempetopp - men siste mann ut her fra magen, og 1 mann er 6,5 år så trenger ikke til han nåVeldig greit med den om du skal ha flere barn. Vi har den og har en babycall på hvert rom. Har bare to unger. Veldig greit å bare kunne kjøpe til en babyenhet når siste ungen kom![]()
Du har en av de modellene?Skjønner! Lykke tilDet er en fantastisk babycall hvertfall
![]()
Elkjøp skriver av den eneste forskjellen er fargen!Skal kjøpe baby call, og lurer på om noen har erfaring med en av disse... Evt faktisk vet forskjellen på disse to... For ut fra hva jeg klarer lese på Neonate.no finner jeg samme spesifikasjoner på begge....
Jeg har den modellen som kan ha flere babyenheter på samme foreldreenhet. Har to tette og har derfor en babyenhet på hvert barnerom.Du har en av de modellene?