fru gravdal
Elsker forumet
Da er nemokake oppdraget mitt ferdig...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: tuppemora
Wow, har du laget den selv? Skikkelig imponert jeg nå
ORIGINAL: oblixpusen
Hun er no rar i hodet visst ikke hun blir fornøyd[&:] Den kaken der var jo bare helt fantastisk[:)]
hadde du bodd nærmere skulle jeg gått ned på kne og fridd til deg og bydd deg masse penger for å lage bryllupskaken min[:D][:D][:D]
Hun er no rar i hodet visst ikke hun blir fornøyd[&:] Den kaken der var jo bare helt fantastisk[:)]
hadde du bodd nærmere skulle jeg gått ned på kne og fridd til deg og bydd deg masse penger for å lage bryllupskaken min[:D][:D][:D]
Tar de ikke en 3 - 400 for dem på konditori? Husker ikke helt, men tror jeg betalte ca 500 kroner for dåpskaken, men det var hvit dame og jeg hadde bildet på som kom på ca 100 kroner utenom.
Men tor jeg i hvertfall ville tatt minst 400 for den[:)]
ORIGINAL: perlis
oooomg!!!!
flinka!!! å den tar sikert lang tid å lage... ville gitt 650,- for denne jeg [:)](er det i nærheten?)
konditoriet her tar 350 for ei kake med 16 biter, å de er kjedelige i forhold til denne [8|]
ORIGINAL: fru gravdal
Tar de ikke en 3 - 400 for dem på konditori? Husker ikke helt, men tror jeg betalte ca 500 kroner for dåpskaken, men det var hvit dame og jeg hadde bildet på som kom på ca 100 kroner utenom.
Men tor jeg i hvertfall ville tatt minst 400 for den[:)]
ok takk for svar. jeg er nok en del dyrere en det, men kaken jeg lager kan ikke sammenlignes med de sereiproduserte kaken konditoriet lager. og folk som ike driver med dette skjønner nok ikke hvor mye jobb som ligger bak en sånn kake [8D]
Men kjekt å se hva folk mener om pris [:D]