nemo kake*bilde*

fru gravdal

Elsker forumet
Da er nemokake oppdraget mitt ferdig...

Wow, har du laget den selv? Skikkelig imponert jeg nå

Så ufattelig stilig da[:D][:D] Du er jo bare fantastisk flink[:)]

ORIGINAL: tuppemora

Wow, har du laget den selv? Skikkelig imponert jeg nå

Tusen takk begge to.
jepp... made by hand [8D][:D]

Du er så syyyykt flink til å lage kaker! Blir søren meg like imponert hver eneste gang!! Skam bra!!

Waw, har nesten ikke ord. Den var stilig!

takk, søte dere er.. gøy med skryt for noe man har jobbet med [:D] Håper hun som skla ha den blir fornøyd og [8D]

Hun er no rar i hodet visst ikke hun blir fornøyd[&:] Den kaken der var jo bare helt fantastisk[:)]

hadde du bodd nærmere skulle jeg gått ned på kne og fridd til deg og bydd deg masse penger for å lage bryllupskaken min[:D][:D][:D]

ORIGINAL: oblixpusen

Hun er no rar i hodet visst ikke hun blir fornøyd[&:] Den kaken der var jo bare helt fantastisk[:)]

hadde du bodd nærmere skulle jeg gått ned på kne og fridd til deg og bydd deg masse penger for å lage bryllupskaken min[:D][:D][:D]

hahaha tenkte det samme!!

[:D][:D][8D]

an jeg spørre hvor mye dere ville gitt for en sånn kake? hva dere syntes den er verd liksom.. det er sjokoladekake med en sykt god smørkem inni med melkesjokolade i og marsipan på utsiden.
tipper det er sånn ca 20 biters kake tilsammen.

Tar de ikke en 3 - 400 for dem på konditori? Husker ikke helt, men tror jeg betalte ca 500 kroner for dåpskaken, men det var hvit dame og jeg hadde bildet på som kom på ca 100 kroner utenom.

Men tor jeg i hvertfall ville tatt minst 400 for den[:)]

Tar de ikke en 3 - 400 for dem på konditori? Husker ikke helt, men tror jeg betalte ca 500 kroner for dåpskaken, men det var hvit dame og jeg hadde bildet på som kom på ca 100 kroner utenom.

ok takk for svar. jeg er nok en del dyrere en det, men kaken jeg lager kan ikke sammenlignes med de sereiproduserte kaken konditoriet lager. og folk som ike driver med dette skjønner nok ikke hvor mye jobb som ligger bak en sånn kake [8D]
Men kjekt å se hva folk mener om pris [:D]

Så utrolig flott kake! Du er jo kjempeflink [:)]

oooomg!!!!
flinka!!! å den tar sikert lang tid å lage... ville gitt 650,- for denne jeg [:)](er det i nærheten?)
konditoriet her tar 350 for ei kake med 16 biter, å de er kjedelige i forhold til denne [8|]

woooooooooooooooooooooooow!!

og jeg som ikke engang greide å bake muffins idag. de ble mislykket :(

ORIGINAL: perlis

oooomg!!!!
flinka!!! å den tar sikert lang tid å lage... ville gitt 650,- for denne jeg [:)](er det i nærheten?)
konditoriet her tar 350 for ei kake med 16 biter, å de er kjedelige i forhold til denne [8|]

takk, ja det er i nærheten [;)]

ORIGINAL: fru gravdal

ok takk for svar. jeg er nok en del dyrere en det, men kaken jeg lager kan ikke sammenlignes med de sereiproduserte kaken konditoriet lager. og folk som ike driver med dette skjønner nok ikke hvor mye jobb som ligger bak en sånn kake [8D]
Men kjekt å se hva folk mener om pris [:D]

he he he!! Nei jeg har nok ikke peiling[:D][:D] Har bare kjøpt en kake i hele mitt liv og er absolutt ikke noe kake menneske[:D][:D] Så var eneste jeg hadde å sammenligne med[:D][:D] hvor mye tar du for den da? (nysgjerrig[;)][:D])

Back
Topp