nemi.marselia

Oki.
Jeg har svigerfamilie der som vi besøker regelmessig. Hvor gamle er dere?
Klem

Jøss!! Hvordan føltes det å flytte fra oslo til Andenes??? Første gangen jeg kom dit holdt jeg på å få sjokk, men nå syntes jeg det er helt supert å komme opp dit. Jeg er selv i fra Bergen og er 24 år, men samboeren min er der i fra.

Jøss! Hvordan føltes det å flytte fra Oslo til Andenes? Jeg fikk sjokk første gang jeg kom opp dit, men nå syntes jeg det er helt supert!! Er selv i fra Bergen og er 24 år, men samboeren min er der i fra.

vi bor i bergen ja. Syntes det er helt ok å komme dit på besøk i ett par uker, men hadde nok blitt kjedelig i lengden ja. Er Jeppes åpnet igjen?? Folk der oppe virker ikke akkurat så åpne og gjestfrie nei. Sikkert ikke lett å opparbeide seg et sosialt nettverk...

d e vanskeli å komme i kontakt me andenesfolk.
har ikkje nån nettværk a vænna her (dåli erfaring me d)
men æ trives godt me typen å di vænnan æ har utenom andenes

ja d e mange rare folk rundt omkring her.
å her før ett par helge sia va typen ute uten mæ, å då bynte folk å lægge ut om mine tiliar forhold å at æ va sånn å sånn, å så spør di han om han veit kor æ e å kæm æ e me,
æ satt heime å så på tegnefilm æ.
synes d e så dåli jort at æ har nu gitt opp. så t hælvetta me dæm.
nei har ikkje læst avisa. du får vel dækt d vel?

Halloen.....
Bor på Stokmarknes, Men er fra Sortland.
Mine erfaringer om A. Nes og di folkan Æ kjenn derfra e at det e MASSE Intriger blant folk der.
Og en slarve plass.
Sorry, Men måtte bære sei det..... [:D]

Hjelpe meg, visste ikke det var såå gale på andenes, men har liksom selv hatt inntrykk av at folk er veldig "fastgrodd" og innesluttet. Vi vurderte en stund å flytte nordover for et par år, men tror kanskje ikke det er aktuelt nå..... Syntes no svigers og er litt spesielle og jeg = ) Når har dere termin? Jeg har 29 des og venter en liten jente.

æ har nån nåre vænna/kollega å synes d e nokk. bedre å ha få gode en mange dålie.
holl mæ mæst t folk som e fra utkantan på øya
æ har termin 2.mai å d ser ut t å bi ei lita jente.

Back
Topp