Nelly.com

GreteRenate88

Glad i forumet
noen som har erfaringer med nelly.com? er klærne store i str? lang leveringsstid? jeg har tenkt å kjøpe meg kjole der men er så usikker på hilken str jeg bør ta.ikke skjønner jeg meg på strguiden eller [8D]

Jeg fikk klærne ganske raskt og synes ikke de var store... heller små. Byttet et plagg som var for liten en gang og det tok over 4 uker før de fikk registrert mottatt. Da plagget kom tilbake var det i samme størrelse som jeg hadde sendt inn. Så var det å sende tilbake og vente enda en måned! Så pass på at du ikke må bytte noe!

da ble jeg fort skeptisk må jeg si[8D] jeg trenger en kjole innen 4 des nemlig[8D]

ja, jeg bestilte til navnefesten jeg og bestilte i god tid, men får bruke til jul istedenfor... Kom rimelig raskt etter jeg bestilte da, tok bare noen dager det.

er så skeptisk på str jeg [8D]

Str varierer jo veldig iom at de selger så mange forskjellige merker.. noe er stort, annet er smått og mye er "normalt" [;)]

Har bare bestillt Didriksons klær til storebror fra der så vet ikke noe om størrelsene på andre ting. Kom ganske kjapt i posten!

På mange av plaggene står det kommentarer fra andre som har kjøpt plagget. Der står det ofte hvordan de er i strl osv[:)]

Back
Topp