Nektes erstatning etter fødselsskade *link*

• Trådstarter Trådstarter memories
  • Opprettet Opprettet
Fy søren at det går ann. Godt at svigerinnen din og hennes familie har krefter til å kjempe, for det er tøft å kjempe mot NPE (vet det av erfaring, for vi er i har også en sak inne for behandlig hos NPE ang pappaen min sitt dødsfall), men ikke minst for å hindre at det også skjer igjen med noen andre. Håper inderlig at de får medhold og masse penger slik at de kan gi datteren sin den helpen og hjelpemidlene hun trenger.

"rister på hodet"
Blir så oppgitt noen ganger. 

Håper virkelig de vinner og får erstatning!!!!!!!

Har jo ikke møtt Karianne så mange ganger akkurat...og ikke over lengre tid. Men sist jeg møtte henne, så ser man hvor livsglede hun har til tross for at hun ikke kan noe som helst selv[:)] Hun er ei nydelig jente, men er så trist å se hvordan de sliter. De måtte selge hytta si, for de ikke hadde råd til å ha den lengre, og mistet veiretten til hytta, de er avhengig av vei, for å få rullestolen med Karianne i, til hytta. Vi møtes ikke ofte, men min svigermor holder oss daglig oppdatert og jeg sender mye mail med svigersøster også[:)]

Blir så provisert. [:@] Dumme mennesker i hvite frakker.kan ikke få sagt det nok ganger.[:'(][:'(][:'(]

Men det er jo kjempe fint at de har klart seg så fint likevel. Kjempe kjedelig å måtte selge hytten sin. Hadde jo vært perfekt å hatt den. Et sted å komme seg vekk til.

Håper de får den erstatningen de fortjener. Ingen skal straffes fordi de får et sykt barn. De skal heller roses. Kan tenke meg de har hendene fulle hele dagen, og det er nok slitsomt nok. Mase lykke til til svigerrinnen din og mannen hennes[:)]

Leste om den saken i går i avisen.
At det går ann!!!!
Ble sikkelig irritert da jeg leste det.

Håper virkelig dem ikke gir opp saken og det skulle bare mangle dem får erstatning!!

ORIGINAL: Bollapinnsvin

"rister på hodet"
Blir så oppgitt noen ganger. 

Håper virkelig de vinner og får erstatning!!!!!!!

Back
Topp