Nekter å ta flaska

marsdrøm <3

Forelsket i forumet
Gutten vår på strax 11 uker vil ikke ta flasken... Å han liker ikke smokke å har nektet smokken siden fødselen av, har prøvd mange ganger med smokken men spytter den ut å i verstefall øyer seg å spyr etter den :o Har som sagt begynt å prøve litt erstattning på flaske men blånekter flaska :-( For noen uker siden prøvde jeg med min egen melk å da gikk det så fint å ta den... Nå tror jeg også at produksjonen begynner å ta slutt.. Å pumping har jeg slutta med for det er mega vond... Hjeeelp hva skal jeg gjøre for å få han til å ta flaska??? Vi har prøvd både NAN1 å Hipp

Høres ut som det ikke er noe med selve flaska, men innholdet. Jeg ville kanskje prøvd en annen mme og evt høre med helsesøster.

Prøv å gi litt sukkervann før flasken med mme. Da har han fått smaken på å det å drikke

Min nekter å flaske. Eller suger litt men svelger det ikke, spytter det ut igjen. :( vil jo helst amme men hadde vært greit om vi skulle noe en gang så andre kan mate han.

Min nekter å flaske. Eller suger litt men svelger det ikke, spytter det ut igjen. :( vil jo helst amme men hadde vært greit om vi skulle noe en gang så andre kan mate han.
Sånn har jenta vår holdt på lenge også, men nå den siste uka har ho plutselig begynt å spise fra flaska! Jeg fullammer, men vi har også hatt lyst å ha den som mulighet for å ha mulighet til å ta oss litt fri eller om vi skal noe annet. Vi har øvd mye før hun godtok den, og prøvd forskjellige flasker, og nå gikk d endelig, så det er bare å øve så går det kanskje til slutt!:)

Sånn har jenta vår holdt på lenge også, men nå den siste uka har ho plutselig begynt å spise fra flaska! Jeg fullammer, men vi har også hatt lyst å ha den som mulighet for å ha mulighet til å ta oss litt fri eller om vi skal noe annet. Vi har øvd mye før hun godtok den, og prøvd forskjellige flasker, og nå gikk d endelig, så det er bare å øve så går det kanskje til slutt!:)
Ja vi for bare fortsette å prøve:)

Back
Topp