Nekter å spy..

Ccaa

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sensommerbarna 2019
Flere dager nå som jeg har vært skikkelig kvalm. Siden jeg hater å spy, har jeg klart og la hver å spy, selvom jeg har måttet.
Til dere som spyr... Blir kvalmen borte etter at man har spydd? Blir det bedre eller værre??

Flere som må spy, men ikke tør/orker?

Jeg har samme følelsen "hadde jeg hengt over do nå så hadde jeg kastet opp"
Men tviler på at de som kaster opp vil det selv hehe, det går ikke ann å stoppe det! ;)

Jeg har samme følelsen "hadde jeg hengt over do nå så hadde jeg kastet opp"
Men tviler på at de som kaster opp vil det selv hehe, det går ikke ann å stoppe det! ;)

Det er så grusomt... Og samtidig så vondt å holde tilbake :p

Hos meg hjelper det ikke å kaste opp, og siden jeg og HATER å kaste opp gjør jeg alt jeg kan for å la være. Stort sett klarer jeg det, men må jo da liksom svelge ned igjen kastopp langt oppi halsen... Såååå stas denne tida her

Jeg har vært kvalm i kanskje en uke/halvannen og det er først i går jeg startet å kaste opp. For min del gir kvalmen seg litt etter jeg har spydd, men den kommer tilbake etterhvert. Og må si det er helt jævlig når det står på, men det er som det ble nevnt helt ufrivillig.

Jeg orker heller ikke å spy, det kommer gjennom nesa og er helt forferdelig! Gjør alt jeg kan for å unngå det. Har heldigvis avtatt når jeg bikket 9 uker nå.

God bedring! ❤️

Nå klarte jeg ikke stoppe det... Og jeg grein og grein etterpå. Hater det virkelig :'(

Uff, stakars :( Jeg å gråter om jeg må spy, føler at jeg ikke får puste..
Håper det ikke blir hverdagslig for deg!! :)

Back
Topp