Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Lillejenta vår på snart ett år nekter å spise mer enn noen få skjeer med mat til alle måltider, det er ikke slik hver dag, men har blitt det ganske ofte de siste dagene. Er det noen som vet hva jeg skal gjøre? Er bekymret for at hun ikke skal få i seg nok mat [:(]
Vil kalle det den normale overgangen til 1-år...
Begge mine barn har hatt slik periode,og mange av barna i omgangskretsen!
Ikke bekymre deg,iallefall ikke så lenge ho får i seg noe- men pass på å få i drikke.
Vel,så klart...Skal jo passe på om du legger merke til noen form for sykdomstegn da!
Men utover det vi ljeg kalle det normalt...[;)]
Etter 1-år har ikke alle barn behov for like mye mat som tidligere heller!
Hun drikker melk i tillegg, og det blir jo litt mere nå, og så har hun blitt mer kosete, er det også en overgang kanskje. Har ikke barn fra før så jeg har ikke akkurat så mye erfaring. Men det er godt å høre at det er normalt [:)]
Så lenge de er friske og fine daglig er de nok i fin form![;)]
Jeg pleier som regel ikke å bekymre meg før noe virker ille galt...
Men se det an,da vet du. Forstålig at du reagerer på det!
Kosing er også noe jeg syns har kommet mer rett ved 1-år...
Så hun virker igrunn ganske lik mine barn![;)]
Hm! Sånn er jenta mi også... men hun har vært sånn siden hun begynte å få fast føde.. Kresen og nekter å spise mer enn noen skjeer.. Eneste hun spiser mye av (det er ikke mye engang) Er polarbrød og baguette.. brød rett og slett. Jeg syntes hun spiser alt for lite til å være så stor.