Nekter å spise

❤☆Mamma til william☆❤

Blir kjent med forumet
Babyen min på nesten 9mnd har nektet å spise en liten stund nå av fast føden ,noe som går over vekten siden han bare vil ha morsmelk :banghead: noen som har opplevd lignende ?
Kan si at han har fått 2 tenner oppe har 2 nede , og er ivrig i krabbestilling vil tro han lærer å krabbe snart kan disse tingene her påvirle ? :anyone
Sksl ringe helsesøster imorgen:happy:
 
Min unge spiser så og si ikke fast føde, nesten kun morsmelk, og hun er over året. Selv om hun det første året ikke spiste noe, så fulgte hun kurven, og la på seg greit fordi hun ble ammet. Morsmelk er fantastisk, og noen dager kun på det skader ikke.
Det skal sier at det kun var b12 min manglet ved blodprøver ved 12 mnd.

Men er du bekymret, kontakt hs. Tar det lang tid: kontakt hs.

Mest sannsynlig er det bare tennene som gjør at han mister litt matlyst akk nå :)
 
Har jo tipsa om dette til deg i en annen tråd - men prøvd å BARE la han spise selv? Ikke prøv å lure eller tvinge mat inn når han ikke følger med men la han utelukkende styre alt selv. de fleste barn spiser når de blir sultne eller drikker mer melk i stedet :)
 
Var det ikke du som nylig lagde en tråd om akkurat det samme hvor du fikk flere gode svar? Ville gjort som veivalsa la han styre dette selv :)
 
Back
Topp