Nekter å sove

- Mamma til to prinser og lille spira-

Gift med forumet
Augustlykke 2015
Siden torsdag kveld har mini nekta å sovne av seg selv i senga si...[&:] Tidligere har det ikke vært noe problem! Så for at han skal sove må vi gå tur i vogna (der sovner han fort) eller legge oss sammen med ham i vår seng hvor han sovner etter en laaang stund. I senga si ligger han bare og skriker [&:]
Noen som har noe forslag til hva vi kan gjøre? Det kan jo være tenner, men med de 3 første tennene la han seg fint som før...

Har slik selv og det har pågått i flere MÅNEDER! så jeg har ikke noe tips men vil bare sende deg en klem[:)]

Merker kampen blir tøffere her også når det er leggetid. Nå styrer han mye mer før han sovner enn han gjorde før og viser tydelig at han er misfornøyd. Vi prøver bare å være konsekvente, går inn og legger han ned i sengen igjen, setter i smokken, stryker han på kinnet, synger litt og går ut igjen. Vi er ganske nøye på at vi ikke skal ta han opp av sengen igjen etter leggetid (på kvelden) annet enn hvis han er syk.

Vi hadde og en sånn periode for litt siden.. Hun kunne holde det gående i 3 timer[X(] så tilslutt gav jeg opp etter en halvtime, hvis hun var like våken.. tok henne med ned og lot henne herje på gulvet til hun ble trøtt..

Hun var trøtt til vanlig tid, men våkna liksom til igjen når vi la henne.. SLITSOMT!
Vi begynte med at hun ikke får sove etter 16.30, og nå legger hun seg fint kl 20.00 uten problemer[;)]

Har vell ikke noen råd, men kan jo sende litt sove støv[:D] Vi sliter litt med å legge Nicoline på dagtid, vis hun skal sove i vognen uten at vi går så sovner hun ikke uten flaske, hun er heller ikke lett å få til å sovne ved siden av meg ( litt dumt noen ganger får er jo så koselig å sove sammen) 
Er så vanskelig med disse små, man vet jo ikke hva de tenker. Håper det blir bedre får dere snart, kansje det bare er en liten periode han er i, så plutselig er det over fortere en du aner [:D][:D]

Back
Topp