Nekter å la pappaen legge seg

MammaenTilE

Glad i forumet
Påskekyllingene 2020
Marsboerne 2023
Lille blir 4 mnd neste uke og har de siste 2-3 ukene NEKTET å la pappaen legge henne hyler og skriker og prøver å vri seg ut av grepet hans. Ingenting hjelper. Noen som har tips?
 
Lille blir 4 mnd neste uke og har de siste 2-3 ukene NEKTET å la pappaen legge henne hyler og skriker og prøver å vri seg ut av grepet hans. Ingenting hjelper. Noen som har tips?

Sniker bare for å si at sånn hadde vi det også i perioder :) la pappa prøve litt hver/annenhver kveld men ta over hvis babyen bare blir hysterisk og ikke roer seg. Helt vanlig at babyen trenger mamma eller pupp for å roe seg i perioder, særlig i utviklingstrinn og sånn. Så får han heller bruke litt mer tid med babyen på dagen, eller ta kveldsstellet hver kveld for eksempel.
Det kommer til å gå over :)
 
Vi har det også sånn. Pappaen prøver å legge annenhver dag. Blir det mye gråt så stepper jeg inn. Vi har prøvd i ca 2 uker nå, og i går fikk han søren meg til å legge henne uten særlig med skrik
 
Ja det er bare å holde ut ❤️ pappaen her får også til leggingen nå, veldig glad for det!
Jeg tror det hjalp litt når jeg ikke ammet henne i søvn. Jeg har begynt å amme ferdig på stuen, stelle henne også legge henne. Leggingen tar litt lenger tid, men da er vi voksne i allefall likestilt ❣️
 
Takk for tilbakemelding alle sammen!:) ser ut til at det kanskje er legging hver andre dag og at jeg stepper inn om hun hylgråter som kan være svaret. Er bare så redd for å lage dårlige vaner. Men da tester vi det!:)
 
Back
Topp