Nekter å gå tur i vogn

Bringebærdrops

Elsker forumet
Hei :)

Jeg som tenkte at jeg skulle begynne å trene litt etter fødsel, men det kan jeg tydeligvis glemme.. Tulla mi NEKTER å ligge i vogn og gå tur. Går 10 minutter så hyler ho. Jeg har prøvd alt ( ta ned hetta sånn at ho får sett, ta med leker som ho kan holde på med osv.) men ho nekter.. Eneste som funker er å løfte ho opp å bære ho, da er alt bra :) Så dagens tur endte med at jeg tok både ho og voksiposen og bærte ho, ooog med vogna forran, haha.

Men kan liksom ikke gå tur med ho bærenes hele tiden heller.. Noen andre babyer som ikke vil gå tur i bagdelen?

Å nei, så kjedelig! Er vel ikke helt tiden på året hvor du evt kunne båret henne i bæresele?! Min gutt elsker å ligge i vognen, så sorry, jeg har ingen gode tips å komme med ut over det du allerede ser ut til å ha forsøkt. Håper det bedrer seg!

Hm.... Gullet likte ikke å ligge for lenge i vognen helt i begynnelsen, men da skulle han generelt bare bæres hele tiden...

Men ok...bare slenger ut noen forslag:

-Er hun for varm/evnt. kald?
-Er det trangt?
-Hva med å prøve og venne henne til bagen, la henne sove i den?
-Er hun tørr, mett og trøtt når dere drar på tur?
-Hva med å bytte til sportsbag??

Lambi`83 skrev:
Hm.... Gullet likte ikke å ligge for lenge i vognen helt i begynnelsen, men da skulle han generelt bare bæres hele tiden...

Men ok...bare slenger ut noen forslag:

-Er hun for varm/evnt. kald?
-Er det trangt?
-Hva med å prøve og venne henne til bagen, la henne sove i den?
-Er hun tørr, mett og trøtt når dere drar på tur?
-Hva med å bytte til sportsbag??

Tror ikke det er noen av de tinga egentlig. Siden ho blir jo fornøyd hvis jeg løfter ho opp, med vokisposen og det ho ligger med :P Men det var veldig gode forslag :) Men, kan jeg begynne med sportsbag allerede nå? Er det ikke for tidlig?

Jeg aner ikke for å være helt ærlig! Slang bare ut noen forslag jeg :P

Men jeg googlet litt da jeg syntes at bagen begynner å bli litt liten til lillegull, og der fant jeg noen innlegg om noen som hadde byttet til sportsdelen ganske tidlig fordi babyen ikke likte å ligge i bag...og med suksess... Men jeg har ikke erfart noe rundt det selv!

slik hadde eg det med elstemann, men eg ga meg ikkje for trengte å få trimme litt etter fødsel. det eg fant ut hjalp var å passe på at d var sovetid! det vil si at eg holdt han våken i ca to timer før eg la han i vognen... mange ganger hylte han som bare det når eg la han nedi, så då tok eg han opp og bysset litt før eg prøvde på ny! de fleste turene gikk bra, men eg måtte også gå med han på armen;) eg invisterte i bæresele som eg kunne ha han i når han absolutt ikkje ville var i vognen! satte på sportsvogndelen når han va ca 5 mnd... når d ble varm i været brukte vi mye bæremeis-noe han elsket å sitte i :)
ikkje kjekt når de ikkje vil var i vognen-forstår godt frustrasjonen din! eg kunne aldr avtale turtider; måtte gå når han var trøtt...

pernille var og sånn... men vi bygde opp litt bak, slik at hun¨lå så hun fikk titte ut... :)

Fælt å si det, men nå ble jeg litt lettet.. Mina er også sånn... jeg blir sprø. Hun har nesten ikke ligget i vogna. Bare skriker. Og blir fornøyd når.hun blir båret. Vet ikke hva jeg skal gjøre. blir fortvilet og irritert...;) Hun sover ofte kunne i kurven eller i vippestol. Beklager ingen råd ..:/

huff så kjedelig, er jo så godt å komme seg ut litt. Her har det også vært ville protester når han har blitt lagt i vogna, så det har vært et stress hver gang, men heldigvis roer han seg så fort vi begynner å gå. Sovner raskt og hvis han våkner når vi er på tur, så ligger han bare stille og slapper av. Men har dessverre ingen gode råd, nei.... men har vel kommet en del gode råd over her, håper det går seg til !

Back
Topp