Nekter å bli satt ned

a82

Glad i forumet
Nå for tiden nekter Kristian å bli satt ned.
Dette gjelder i spisestolen, bilstolen og i vogna.
Spesielt bilstolen faktisk. Og matstolen og forresten.
Hver gang er et styr. Spenner seg i bue og skal absolutt ikke nedi.
Må prøve å tulle med han eller finne leker så han glemmer seg ut.
I bilstolen ender det som regel med at jeg bare må trykke han nedi. Det er skikkelig stress...

Er dette bare en periode eller? Noen som har erfaring med dette og kanskje har noen gode råd?

Vi er inne i en sånn hiiiiiiimla lang periode her hvertfall.. Høystolen begynner å gi seg litt ( sikkert fordi vi har et tonn av leker på bordet) men vogn og bilstol sliter vi enda med.. I bilen går det ann å lure med skalk eller bok noen ganger, men i vogna er alt ukult. Kjempegøy å gå tur med han[&:] trodde alle unger likte å sitte i vogn jeg..

ORIGINAL: victoriapus

Vi er inne i en sånn hiiiiiiimla lang periode her hvertfall.. Høystolen begynner å gi seg litt ( sikkert fordi vi har et tonn av leker på bordet) men vogn og bilstol sliter vi enda med.. I bilen går det ann å lure med skalk eller bok noen ganger, men i vogna er alt ukult. Kjempegøy å gå tur med han[&:] trodde alle unger likte å sitte i vogn jeg..

Hehe... Tydelig at de har sine egne meniger iallefall.
Her gir det seg heldigvis fort i vogna da.
Men i bilstolen funker nesten ikke avledning lenger, så må liksom sette han nedi med makt og alt blir bare dumt [:'(]
Håper de skjønner snart at mamma bestemmer [:D]

ORIGINAL: a82

ORIGINAL: victoriapus

Hehe... Tydelig at de har sine egne meniger iallefall.
Her gir det seg heldigvis fort i vogna da.
Men i bilstolen funker nesten ikke avledning lenger, så må liksom sette han nedi med makt og alt blir bare dumt [:'(]
Håper de skjønner snart at mamma bestemmer [:D]

Ingen av mine skjønner at mamma bestemmer enda her i huset - og her er eldste 10 1/2 nå [;)]

Det med bilstolen gir seg - bare fortsett å trykke nedi, snart skjønner han at det ikke er vits i å kjempe mot. Og snart begynner han å forstå mer så du kan forberede allerede inne på at nå skal vi ut i bilen. Vår gutt på tre er veldig grei å plassere i bilen og har vært det leeeeenge nå - men noen ganger trasser han og VIL IKKE DET men det er jo sånn treåringer gjør...

Back
Topp