Neineineinei....

Guttemamma

Flørter med forumet
Septembermødre <3
Har begynt å småblø :( Kom en liten dråpe i går, litt brunlig utflod og friskt blod i dag.. Vil ikke!! :(

Skal til legen om en time...
 
Lykke til. Håper alt er i orden.
 
Ånei;( håper dette bare er kroppen som tuller med deg!
 
Lykke til! Håper det er ufarlig! Eg blødde litt med nr 1 uten at det var noe gale ! Krysser fingrene for det!
 
Huff da.. tenker på deg! Vet hvor skummelt sånn er.. Er livredd for at det skal skje...
Ønsker deg lykke til. Krysser fingre for deg.
Mange varme klemmer! :3some
 
huff! lykke til!!
 
Lykke til <3
 
Lykke til hos legen! Krysser fingrene for deg og spiren din <3
 
Puh.. Troor det går bra, krysser fingrene iallefall.. Fikk påvist UVI, var litt lengre på vei enn jeg trodde og siden det var så liten blødning var det stor sjangs for at det gikk bra. Har stoppa helt de siste timene nå, så holder pusten!

1/3 av alle gravide med fullført svangerskap opplever blødninger, så holder fast og trøster meg med den :)
 
Krysser fingrene for at den lille spiren klorer seg fast <3
 
Jeg har vært gjennom en drøy uke med småblødninger daglig. Men alt står bra til ifølge ul, så det kan gå helt fint :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Krysser fingrene for at det går bra :)
 
Puh.. Troor det går bra, krysser fingrene iallefall.. Fikk påvist UVI, var litt lengre på vei enn jeg trodde og siden det var så liten blødning var det stor sjangs for at det gikk bra. Har stoppa helt de siste timene nå, så holder pusten!

1/3 av alle gravide med fullført svangerskap opplever blødninger, så holder fast og trøster meg med den :)
Var nok sikkert pga UVI at du blødde da. Ta det rolig så går nok alt bra!
 
Åh, lettelse at legetimen gikk bra! Krysser fingrene for at deg og din lille!
 
Back
Topp