Neineineinei...

*TryllTryll*

Stolt 3barnsmor <3
Uff... Etter all oppkast ol. lagde jeg meg to skiver, spiste de og var så fornøgd med at jeg endelig klarer å spise igjen.. Men gjett hva? Det var med Salami.. Nå har jeg super dårlig samvittighet her.. 
Glemte helt at man ikke skal spise det når man er gravid..

Det går nok helt fint! Er det ikke sånn at allt av slik spekemat blir fryst ned før det blir solgt på butikken uansett? Jeg spiste fenalår i mitt svangerskap la det bare i frysen et par døgn først hjemme.

Takk for svar. :-)
Satser på at det gikk fint denne gangen her. :-))

Jeg spiste kanskje fem brødskiver med danskepølse hver eneste dag i mitt forige svangerskap :) Det går bra! :)

Det går bra.. Jeg spiste spekemat sist jeg var gravid. Vi var i bursdag, og jeg spiste og kom på etterpå at jeg ikke skulle spise det. Men det gikk bra... Spiste det ikke etterpå da, he he

Går nok veldig bra detHåper maten holder seg litt i magen nå

Det går nok bra:)

Til dere som sier at dere spiste det hver dag i sist svangerskap: Det er jo sjeldent du får i deg den bakterien det kan inneholde, men gjør du det kan det få fatale konsekvenser....
Og holder ikke at salamien har blitt fryst, den må stekes (toast, eggerøre, pizza) for at den skal være trygg :)

(Ikke meninga å virke bitch altså:P, bare ha fram litt fakta;))

Eg spiste og serranoskinke her en dag... Mor hadde lagd sånn fin lunsj t meg. Glømte meg ud så eg begynte å spisa eg. men så kom eg på det itte kvert, å eg kunne jo ikje sei at eg ikje sko ha den skinkå. For det e jo det besta eg vett! så hu kunne nok blitt litt undrande hvis ikje.... Men ittepå blei eg litt stressa.

Eg vil ikje ta sjangsen på å spisa dette eg... Ska holda meg unna resten av svangerskapet

Bare ro deg ned, det går nok bra! Spiren har det mye bedre når du er rolig enn når du stresser ;-)

En roe-nedklem fra mæemoticon

Back
Topp