Neineinei!!

Utålmodigemeg

Gift med forumet
Julibaluba 2017
Oktoberfruene 2018
Jeg har hatt suuuper stabil syklus helt siden jeg fikk mensen som 14 åring. Nå er jeg på cd22 og ble skikkelig våt i trusa, fuuullt av brun gørre, hva skjer?? Skal plutselig hele forsøket gå i dass grunnet en plutselig super kort syklus??? Frustrert!! Jeg skal ikke ha mens før cd 31-32.... svake menssmerter også...

Stimulerer du til forsøk nå? Eller er du i naturlig syklus før oppstart?
Hvis du går privat og får mensen tidligere enn vanlig så vil jeg tro de klarer å ta deg inn tidligere.
Men er det mensen slik du pleier å ha det? Brunt gørr er ofte gammelt blod så kanskje det ikke er mensen likevel?

Ring klinikken og hør hva de sier

Stimulerer du til forsøk nå? Eller er du i naturlig syklus før oppstart?
Hvis du går privat og får mensen tidligere enn vanlig så vil jeg tro de klarer å ta deg inn tidligere.
Men er det mensen slik du pleier å ha det? Brunt gørr er ofte gammelt blod så kanskje det ikke er mensen likevel?

Ring klinikken og hør hva de sier
Skal starte når mens kommer.. foreløpig ikke kommet mer... men hva kommer gammalt blod fra nå, midt i syklus? Det er ikke slik jeg pleier å ha mensen...

Skal starte når mens kommer.. foreløpig ikke kommet mer... men hva kommer gammalt blod fra nå, midt i syklus? Det er ikke slik jeg pleier å ha mensen...

Vanskelig å si egentlig, så det beste er å ringe klinikken.
Men om det ikke var spesielt mye brun utflod som kom ut ville jeg ikke vært spesielt bekymret.
Det høres hvertfall ikke ut som det er mensen som er for tidlig ute for den ville vært kraftigere og inneholdt ferskt rødt blod :)

Uten å gi altfor store forhåpninger så kan kanskje utfloden skyldes en festeblødning(?)

Vanskelig å si egentlig, så det beste er å ringe klinikken.
Men om det ikke var spesielt mye brun utflod som kom ut ville jeg ikke vært spesielt bekymret.
Det høres hvertfall ikke ut som det er mensen som er for tidlig ute for den ville vært kraftigere og inneholdt ferskt rødt blod :)

Uten å gi altfor store forhåpninger så kan kanskje utfloden skyldes en festeblødning(?)
Hadde det vært så vell... vi har vell ikke helt troa på det men typisk når vi skal i gang med ivf :P håper vare ikke klinikken vil jeg skal vente om syklus plutselig ble sååå kort!

Back
Topp