Neineinei!

Lykkeknøttet <3

Betatt av forumet
Da var jeg i gang med å blø :( er 8+3 i dag og opplevde plutselig masse rødt blo på papiret :( Skal ringe legen i morgen og få en hastetime men det virker som det er over og ut for min del ;(

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har du smerter ? Det er ikke uvanlig å bli litt. Krysser fingrene for deg! Vi har ingen spirer å miste

Da var jeg i gang med å blø :( er 8+3 i dag og opplevde plutselig masse rødt blo på papiret :( Skal ringe legen i morgen og få en hastetime men det virker som det er over og ut for min del ;(

Neineineienei :((( krysser fingrene for deg at spiren holder seg der og at det bare er en ufarlig blødning!

Sent from my iPhone using BV Forum

Håper det er ufarlig! Et blodkar eller noe slikt

Håper på det beste jeg også jenter..... Men det ser veldig mensenblødnings aktig ut(visst dere skjønner hva jeg mener) men har ikke hatt smerter men ubehag som minner om menssmerter og ble veldig akutt dårlig i magen :( Skal inn til legen kvart over ni....så da får jeg se og høre hva som er galt.... Nattesøvn ble det ikke mye av :(

Uff da stakkar, men håper at blødningen er uskyldig.. masse lykke til og sender deg en klem :)

Uff, jeg krysser fingrene for at dette er en uskyldig blødning og at alt er fint med lille spiren! ❤ Godt at du får komme til legen såpass tidlig i dag. Tenker på deg.

Krysser fingrene for deg og spira. Håper du får gode nyheter hos legen.

Appen <3

Håper du får gode nyheter hos legen, masse lykke til .. Krysse alt eg har :)

Neei vil ikke at det skal skje flere :(
krysser fingrene og masse lykke til hos legen idag ♥

Lykke til
Håper det bare er en ufarlig blødning

Sent from my iPad using BV Forum

Uff å nei! Hva er d som skjer.. håper på mirakler og sender gode klemmer.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Håper på det beste jeg også jenter..... Men det ser veldig mensenblødnings aktig ut(visst dere skjønner hva jeg mener) men har ikke hatt smerter men ubehag som minner om menssmerter og ble veldig akutt dårlig i magen :( Skal inn til legen kvart over ni....så da får jeg se og høre hva som er galt.... Nattesøvn ble det ikke mye av :(

Hvordan gikk det ?:)

Back
Topp