neineinei*dobbeltbooka*

**Moonlight**

Forumet er livet
Snuppa har time til 15 mnd kontroll i morgen kl 10.
Samtidig er det fotografering i bhg og barna må møte senest kl 09.30[:'(]
og dette skjønte ikke jeg kræsja før nå[:'(]

Sånn var det hos oss også, så droppa hele kontrollen. Han kunne uansett ikke få vaksinen heller da, så da var valget ekstra lett.

ORIGINAL: Jadasåneida

Sånn var det hos oss også, så droppa hele kontrollen. Han kunne uansett ikke få vaksinen heller da, så da var valget ekstra lett.

nei,er jo sånn her også,vært syk 3 ggr på en mnd,og siste gang nå i helga så vil ikke la henne få vaksina nå.Men hater å ikke si fra før samme dagen da

ORIGINAL: HeDa

ORIGINAL: Jadasåneida

nei,er jo sånn her også,vært syk 3 ggr på en mnd,og siste gang nå i helga så vil ikke la henne få vaksina nå.Men hater å ikke si fra før samme dagen da

Sant det, prøvde å ringe to dager i forveien, men fikk bare tlfsvarer. "Angst". Og dagen før ble det bare kokt bort i kålen, så sånn ble det bare.
Ikke tenk på det du.[:)]

oh no..... da hadde jeg nok droppet kontrollen!

Nå har du vel fiksa det tenker jeg, men jeg hadde fått endra kontrollen ja. Du får jo bare si at noe kom opp i siste liten, det sier i hvertfall helsestasjonen hver gang DE endrer på timene.... [;)]

ORIGINAL: Snekka

Nå har du vel fiksa det tenker jeg, men jeg hadde fått endra kontrollen ja. Du får jo bare si at noe kom opp i siste liten, det sier i hvertfall helsestasjonen hver gang DE endrer på timene.... [;)]

hehe, sant sant[;)]

ORIGINAL: Melines

ORIGINAL: Snekka

hehe, sant sant[;)]

hehe,sant det,4 årskontrollen til storebror ble vel endret bare 3 ganger av dem så[8D]
Men har levert snuppa i bhg og sagt fra på HS nå.Og siden hun ikke hadde fått vvaksina uansett så var det like greit å utsette alt.Så ny time 4 oktober

Back
Topp