Neimen, er du gravid?

VimseHåve

Forumet er livet
Sensommerbarna 2019
Maiskolbene 2023 :-)
Så gøy! NOT! Ser jo kjempe gravid ut og mange på jobb har spurt meg og stirrer på magen min. Går i store klær, men magen tyter ut for det om! Igår var det ei som spurte. Idag var det ei som kom å tok meg på magen og sa "neimen er du gravid!? Man kan jo se det! Hvor langt er du?!"
Hvordan kan jeg skjule magen? Jeg får litt panikk da alle visste det sist og jeg mistet!
Flere som sliter med alt for tidlig gravid mage? :/

Ja, føler vertfall det. Buksene strammer og vanskelig å skjule magen. Men er kun i uke 6 så er vel "bare" oppblåst. Husker ikke fra sist når det gikk over heller

Ja, føler vertfall det. Buksene strammer og vanskelig å skjule magen. Men er kun i uke 6 så er vel "bare" oppblåst. Husker ikke fra sist når det gikk over heller
Jeg er også straks seks uker. Gikk aldri over sist på meg :p men en får vel fortere mage om en har vært gravid før. Vet det bare eg luft altså, men vurderer å sjekke om det er flere der inne eller om det er dødt. Sist var magen lik og da var det dødt :/

Jeg føler meg ikke så oppblåst lenger, sambo mener også at jeg har blitt tynnere!
Har vært veldig kvalm da..
Men slet med magen for en uke siden, den er bedre nå :) er 7+0 i dag.

Merker jeg blir litt mer oppblåst om jeg spiser da - det er sikkert noe mat som gir mer luft enn annen også?

Jeg fikk forresten stor mage første gang, da han lå helt foran eller noe slikt - det er skikkelig kjipt å få masse kommentarer om at du ikke må spise så mye osv, jeg var kvalm frem til fødsel, så mat var liksom ikke høyt på lista - folk burde lære seg å holde kjeft - tenk om du ikke var gravid liksom, eller som hos deg at det er for tidlig til at du vil ha de spørsmålene....

Jeg føler meg ikke så oppblåst lenger, sambo mener også at jeg har blitt tynnere!
Har vært veldig kvalm da..
Men slet med magen for en uke siden, den er bedre nå :) er 7+0 i dag.

Merker jeg blir litt mer oppblåst om jeg spiser da - det er sikkert noe mat som gir mer luft enn annen også?
Håper det er mitt tilfelle også! Haha! Ja merker det også ekstra godt når det er mat innabords :p men spiser mye mindre enn jeg pleier da og magen stikker rett ut for det om :p

Håper det er mitt tilfelle også! Haha! Ja merker det også ekstra godt når det er mat innabords :p men spiser mye mindre enn jeg pleier da og magen stikker rett ut for det om :p

Får håpe magen din blir stabil der den er nå en stund da :P så du ikke ser ut som om du er høygravid før du er halvveis!

Får håpe magen din blir stabil der den er nå en stund da :P så du ikke ser ut som om du er høygravid før du er halvveis!
Hahaha var ganske svær med sønnen min! Gikk opp 40 kg! Ønsker IKKE det igjen!!! Tok meg ganske lang tid å få av det der etterpå! Haha fra 50-90 kg! Men er jo litt tyngre i utgangspunktet nå og da :p

Så gøy! NOT! Ser jo kjempe gravid ut og mange på jobb har spurt meg og stirrer på magen min. Går i store klær, men magen tyter ut for det om! Igår var det ei som spurte. Idag var det ei som kom å tok meg på magen og sa "neimen er du gravid!? Man kan jo se det! Hvor langt er du?!"
Hvordan kan jeg skjule magen? Jeg får litt panikk da alle visste det sist og jeg mistet!
Flere som sliter med alt for tidlig gravid mage? :/
Man får visst større mage mye tidligere når man har vært gravid før :) Jeg er 6+2 og når jeg har spist ser det ut som minst dobbelt så mye :)

Jeg sliter også med magen utrolig mye luft så buksene er for stramme til å lukkes og jeg går med de største genserne på jobb. Er kun en person som har spurt meg om magen min og han kjenner jeg ikke engang

Nå ser jeg også gravid ut. 7+0 i morgen. Kom rundt uke 8 i høst også. Helt annerledes andre gangen!! Usikker på hvor mye som er livmor, hvor mye som skyldes ulvehunger i det siste og hvor mye som er luft da!:P

Jeg kommer nok til å slite med å holde det skjult til uke 12. Jeg får veldig fort gravidmage og det hjelper heller ikke at jeg ikke er flatmaget fra før av :/

Jeg fikk spørsmål om det sist jeg var gravid når jeg var 6 uker ca. Var ekstra kjipt siden jeg mista når jeg var 8 uker.

Kan nok ikke slippe unna jeg heller og jeg som håpte jeg skulle skjule det til juni :-P Nei du her er det nok en blanding av oppblåsthet og noe annet. Jeg spiser ikke så mye at magen skal være stor pga det men magen min er veldig vond :-/ Håper det gir seg snart

Jeg har ulvehunger hele dagen :-o Så ja jeg har allerede lagt på meg, og har ferfor kjøpt ei gravidbukser allerede. Det er jeg veldig glad for for flere er allerede for stram i livet.

Føler med deg!
Ble spurt "har magen begynt å vise?", nei, altså jeg er visst bare tjukk og oppblåst. Takk skal du ha!

Back
Topp