Neimat for gravide!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
Akk, ja.. alt for mye å holde seg unna!

Hilsen hu som spiste ostesmørbrød med salami på til kveldsmat! [emoji28] stekt på 200 grader i ca 10 min til Salangen nesten var crispy.. det er vel varmebehandlet godt nok da..?

Satt og leste den i går.. Er utrolig hvor mye man glemmer på 5 år [emoji23]

Oi! Visste ikke at man ikke kunne spise fiskelever Jeg som har kjøpt inn Svolværpostei..

Ellers er det hardt å motstå spekeskinke. Er mye brukt som pålegg her i huset :sorry: Har heldigvis ikke kjøpt siden midten av juni nå :p

Kjempefint å få denne! For meg som er gravid for aller første gang, så er det veldig fint å få en slik oversikt! Mam har jo gjerne hørt om ulike ting, som noen mener kam være farlige, mem veldig fint å både ha en faktisk liste - i tillegg til å ha en forklaring til hvorfor de ulike tingene ikke skal spises :)

Hva tenker dere om lakris?
Har hørt at man ikke skal overdrive "bruken" av lakris, at det kan føre til lav fødselsvekt. Men mener å huske at det var ganske store "doser" som måtte til. Jeg er utrolig glad i salt lakrisgode, og forsøker å begrense med litt, men kommer ikke til å kutte den ut :)

Har hørt at man ikke skal overdrive "bruken" av lakris, at det kan føre til lav fødselsvekt. Men mener å huske at det var ganske store "doser" som måtte til. Jeg er utrolig glad i salt lakrisgode, og forsøker å begrense med litt, men kommer ikke til å kutte den ut :)

Det høres passe ut for meg, trenger bare en liten dose [emoji4] salt lakris er det beste som fins [emoji7]

Ligger og spiser Walkers toffee-lakris i senga as we speak [emoji85]

Hadde ei venninne som var helt lakrisavhengig i svangerskapet, og hun fikk beskjed om å kutte ut, da hun fikk høyere blodtrykk av det [emoji12][emoji23]

Back
Topp