Neiiiii

Love4two

Forumet er livet
Der kom tanta ja. Jeg som var så sikker på de symptomene jeg har hatt på at jeg var gravid. Forstår ikke helt det der. Kanskje spiren ikke klarte å klore seg fast til slutt. Vet ikke jeg. Hadde noen grusomme sammentrekninger/smerter for en time siden. Nå har de gitt seg, så nå er det bare vanlig mensmurring. Skal kose meg med kakaoen jeg fikk av samboeren jeg nå og være ved friskt mot til neste periode. Hvilke dager før EL bør vi ha sex for størst sjangse?

iiisj, føler med deg! drittkjipt!! Men bedre lykke denne runden! Hvilke symptomer hadde du i forkant da? Skal visst være best å ha sex dagen før el.. Da ligger rumpetrollene og lurer, og kaster seg over egget når det løsner[:D]
klem

Søk på fruktbare dager på kvasir, så kommer en side fra dr. online opp, den er veldig informativ på nettopp det...
Men ellers skal man vel prøve å ha sex annenhver dag, samt passe på både dagenfør el og el dagen....
Vet du ca når den kommer? Hvis ikke kan du ta en test, og finne ut sånn ca, for da vet man det liksom...

Ønsker deg lykke til, og vink farvel til tanta etter disse dagene,for da blir det vel en gooood stund til hun kommer tilbake, vel?[;)]

Klem[:)]

uff, det var synd!!Men bedre lykke til neste gang!!

Jeg hadde oppblåst mage i to uker før mens, magen var i tillegg øm, tappen var myk utenpå og hard inni og var lukket, jeg hadde sikking i nedre mage fra 3-4 dager etter EL og har vært sliten og trøtt. brystene var ømme og litt tung de siste dagene, men det kan jo ha vært menssymptomer det da. Fikk influensa på torsdag, og har vært et eneste vrak i helgen. En influensa kan vel ikke påvirke en graviditet. Bare det at alt negativt skjedde samtidig. Ventet mensen fra torsdagen fordi de to siste syklusene har vært på 25 dager. Dette ble mye klønerier

Skjønner godt hva du mener Hege,jeg har hatt det sånn sjøl... Skikkelig PMS, eller
innbilt svangerskap kanskje om mankan kalle det for det[;)] Man går og ønsker og tenker så mye,
så man til slutt kjenner symptomer ofte... Men jeg hadde mens da jeg var gravid, og mange kan ha det den
første tiden,så det er ikke alt man blir like klok på...
Fant du siden jeg nevnte? Den viser ganske greit....

skjønner, ville sammenligne litt med meg selv.. antar tanta dukker opp her også da, om en ukes tid.. Har akkurat samme symptomer som du hadde. Bortsett i fra at magen ikke er oppblåst, noe den pleide å være før mens. jaja, bare å smøre seg med tålmodighet og starte på nytt med friskt mot!! [:)]

Ja jeg fant siden og den var fin den. Tusen takk for tipset. Jeg er bare så usikker på lengden på syklusen. Skal jeg nå telle fra den dagen jeg hadde spotting (fredagen) eller fra i dag da mensen kom på ordentlig? Hvordan vet en om en er gravid når en får mensen da?

Du skal telle fra den dagen du blør friskt blod til og med dagen før neste mens.... Spottingen er fra forrige mens det... >rester på en måte...
Det er nettopp det Hege, jeg visste ikke at jeg var gravid før mensen varte i 14 dager, da tokjeg en test...men da drev jeg og aborterte....Så har man mens er det ikke lett....

Huff Hege!
Jeg håpet at du virkelig var gravid. Den dumme kroppen som lurer oss til å tro det er noe på gang. (Eller dumme oss som tolker alle signaler...)

Men denne pp'n skal det klaffe for deg. Det har jeg bestemt! Sender deg en flybillett til tanten din slik at hun kan reise å besøke tanten min etter hun har besøkt deg. Jeg har sendt tanten min på 9 måneders ferie, langt vekk. Tror det er fint om hun får selskap slik at hun trives og holder seg borte de 9 månedene turen varer. [:D]

Du får kose deg masse med kjærsten og kakaoen!

Stor klem fra Knøttet79[:)]

Dumt, ikke noe særlig nei, [:@] At tante ikke kan holde seg unna [:'(]

Tusen takk for alle fine svar. Sollise så trist å høre. Var det lenge siden? Var det sånn at du forstod at det var noe rart siden mensen var så leng? Disse sterke smertene jeg hadde i stad har stoppet helt, nå merker jeg ikke at jeg har menssmerter en gang. Aldeles underfundig etter min bedømmelse [8|] Det var akkurat som om kroppen støtet vekk noe, men jeg har ikke sett noe i bidet og nå satt jeg i et propp i steden [:D]

De siste syklusene har da vært som følger 25, 25 og den siste 28 dager. Hmmm... så hvor lenge neste blir er ikke greit å vite nei. Blør mye gammelt blod i dag, kanskje er det sånn før den setter ordentlig inn, husker ikke. Har kjøpt meg EL tester så denne mnd får jeg brukt for dem.

Huff! Skikkelig trist![:(] Håper den klarer å klore seg fast i neste pp! Men det er så kjedelig å få den når man faktisk begynner å lure på om man kanskje kan være gravid..

Lykke til i neste pp! Klem fra Tullmusa!

Tusen takk for flybilletten. Tror virkelig på ideen om å lure dem begge to [:D][:D] Kjempe lurt altså [;)][;)] Oktober er vår månede, helt klart [:)]

Stor klem tilbake [:)][:)][;)]

Ja, det skjedde nå i sommer... Skikkelig trist, så håper vi ikke bruker så lang tid påprøvingen nå...
Har så lyst på en liten leieboer[:)]

Jeg fikk første positive el test nå!!! Så glad for det[:D] Har brukt strimler fra billige tester,
men aldri fått heeeelt positive der, bare nesten, men nå med digitale testene fra Clearblue
fikk jeg positiv test på dag 15[:D][:D][:D]
Så har du strimler fra billige teste, så ikke bli engstelig hvis du ikke får positiv... Skikkelig mange
som ikke har lykkes med dem helt...

Ønsker deg fortsatt lykke til, Hege[;)]

Back
Topp