• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Neiiiii!!!

babyT

Forumet er livet
Hvor ble det av oversikten over fertilitetsklinikker?

Hvem var det som hadde de og som nå har sletta seg?

[8|]

Fant IVF ved UNN hvertfall.

http://www.unn.no/ivf-tromsoe/category7924.html

Kan lage en ny jeg.

Tenker dere å starte på igjen babyT??

ORIGINAL: Sarah

Nei, ikke enda. Kunne godt tenkt meg å starte opp igjen, men det passer veldig dårlig med tanke på flytting og jobbsøking +  at jeg ammer enda.

Har fått TR tilbake etter fødsel og ville snakke med dem ang p-piller for å holde endometriosen i sjakk, samt hva som er lurt med tanke på nytt forsøk etterhvert.

Får tilsendt resept på p-piller som jeg skal ta. Skal kun ha TR 4 ganger pr år, det kan jeg leve med [:D]

ORIGINAL: babyT

ORIGINAL: Sarah

Nei, ikke enda. Kunne godt tenkt meg å starte opp igjen, men det passer veldig dårlig med tanke på flytting og jobbsøking +  at jeg ammer enda.

Har fått TR tilbake etter fødsel og ville snakke med dem ang p-piller for å holde endometriosen i sjakk, samt hva som er lurt med tanke på nytt forsøk etterhvert.

Får tilsendt resept på p-piller som jeg skal ta. Skal kun ha TR 4 ganger pr år, det kan jeg leve med [:D]

ja, skjønner at det passer litt dårlig, men alt kan ikke times og tilrettelegges heeelt etter boka heller [;)] Når flytter dere nedover da? 4ggr i året er overkommelig ja [:D] Jeg har ikke fått TR igjen... Ammer mye mindre nå så jeg venter den snart (eller kanskje den ikke kommer tilbake på enda en god stund, det hadde jo vært et veldig hyggelig mirakel må jeg si, men tviler på det[:)])

Back
Topp