neiii!!! *klaske i panna*

dumidalia

Gift med forumet
jeg har tatt blodprøvene og sendt inn arkene til ivf-avdelingen.
men i dag så jeg på arket at blodprøvene skulle tas på syklusdag 2-5 og jeg er på dag 4 i dag!
shit! skal ringe UNN i morgen, får håpe jeg kan ta nye blodprøver, men har jo ikke rekvisisjonen.. fillern!
og jeg vet jo aldri hvor lenge det blir til neste gang jeg er på syklusdag 2-5 heller...

*snufs og syt og doh!*

Oj Oj dette var en brøler, håper at de kan fakse en rekvoisjon til der du tar blodprøvene dine da slik at du kan få gjort dette i morgen, herregud da, ellers så må du jo vente en syklus til, og det kan jo ende med at du blir en syklus forsinket pga dette, nå husker ikke jeg om det var snakk om at du skulle starte opp snarest eller vente. Dersom du skal vente så er det vel ikke noen krise.

Det ordner seg nok. Eller så kan fastlegen din skrive rekv. selv, de vet vel som oftest hvilke prøver det er snakk om, også sender de det til der du holder til.. Håper det ordner seg. Lykke til!

Huff da. Håper det ordner seg.

Håpa det ordne seg så du får tatt nye prøvar i måro. Krysser fingrane[:)]

håper også det ordner seg... kanskje legekontoret tar vare på de arkene? eller registrerer hvilke blodprøver som ble tatt sist? for da kan jo det være en backupplan i tilfelle ivf-avdelingen har stengt eller ikke kan sende arkene elns...

blir en heidundrende telefonrunde i morgen tidlig, iallefall..

fikk ikke svar i tromsø, men fikk svar på legekontoret.
har arket med informasjon og der står det hvilke prøver som skal tas.
det arket skal jeg nå ta med på legekontoret og ta blodprøvene. så får jeg heller ringe tromsø og forklare senere. [:)]

Da gikk det jo heldigvis greit til slutt da, det var godt å høre.

Så bra da ordna seg[:)][:)]

ja, jeg ble rimelig lettet. [:D]
godt å være ferdig med stikkingen i denne omgangen, blir vel atskillig mer etterhvert, håper jeg![:)]

ORIGINAL: Apple

Bra at det gikk i orden! [:)] Kul ticker du har fått deg forresten! [:D]

takker, gleder meg veldig! kunne sikkert bodd i campingvogna[:D]

Back
Topp