Neii,rosa utflod igjen...

Mamma-03-06-13-17

Forumet er livet
Har hatt sååå god følelse nå sistr dagene. Ikke noe mer spotting siden onsdag. Men nå kom det i trusa igjen. Er livredd og ser med skrekk og gru på en ny SA :-(

Huff! Trenger ikke å bety noe. Jeg blødde med jenta mi. Hør med lege om du får målt HCG eller bestill deg time til TUL om du er veldig bekymret.

Er 5 uker på mandag så uansett ikke noe å gjør :-( Vil prøve å få ul om noen uker. Hvis jeg fortsatt har spire i magen :-)

Er 5 uker på mandag så uansett ikke noe å gjør :-( Vil prøve å få ul om noen uker. Hvis jeg fortsatt har spire i magen :-)

Huff! Trenger ikke å bety noe. Jeg blødde med jenta mi. Hør med lege om du får målt HCG eller bestill deg time til TUL om du er veldig bekymret.

Er 5 uker på mandag så uansett ikke noe å gjør :-( Vil prøve å få ul om noen uker. Hvis jeg fortsatt har spire i magen :)
Huff, det er ikke noen god start på helga :( Men det kan også bety ingenting! Krysser fingrene for deg!

Blødde til uke 8 med første, type mer enn rosa. Betyr ikke alltid det verste, men lett å tenke i de baner! Krysser alt for deg <3

Back
Topp