kjersti72 Elsker forumet 27 Nov 2007 #4 Er ikke det noen plass en kan se neste episode, kan jo ikke slutte sånn !!!!!!!!! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Er ikke det noen plass en kan se neste episode, kan jo ikke slutte sånn !!!!!!!!! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
kjersti72 Elsker forumet 27 Nov 2007 #5 Det var noen her som visste hvordan det går ,men husker selvsagt ikke hvem det var........ Må legge inn en tråd på det !!!!
Det var noen her som visste hvordan det går ,men husker selvsagt ikke hvem det var........ Må legge inn en tråd på det !!!!
Gunni Forumet er livet 27 Nov 2007 #6 Inne på facebook er det en quiz om greys, og der var det ene spørsmålet; Hva er det første Meredith sier når hun våkner etter drukningen?
Inne på facebook er det en quiz om greys, og der var det ene spørsmålet; Hva er det første Meredith sier når hun våkner etter drukningen?
kjersti72 Elsker forumet 27 Nov 2007 #7 Takk reddet kvelden min der sukk, skal ikke så mye til å redde en blondine i nød gitt hehe
S smyga Gift med forumet 27 Nov 2007 #8 ORIGINAL: kjersti72 Takk reddet kvelden min der sukk, skal ikke så mye til å redde en blondine i nød gitt hehe [:D][;)]
ORIGINAL: kjersti72 Takk reddet kvelden min der sukk, skal ikke så mye til å redde en blondine i nød gitt hehe [:D][;)]
Gunni Forumet er livet 27 Nov 2007 #9 ORIGINAL: Gunni Inne på facebook er det en quiz om greys, og der var det ene spørsmålet; Hva er det første Meredith sier når hun våkner etter drukningen? Og svaret er; Ouch!!![:D]
ORIGINAL: Gunni Inne på facebook er det en quiz om greys, og der var det ene spørsmålet; Hva er det første Meredith sier når hun våkner etter drukningen? Og svaret er; Ouch!!![:D]
Gunni Forumet er livet 27 Nov 2007 #11 ORIGINAL: kjersti72 Da var jo tårene mine helt bortkasta da !!!!!!!! Jeg visste det før episoden, og tårene trillet verre enn verst. Tror ikke det hadde hjulpet deg heller...[:)]
ORIGINAL: kjersti72 Da var jo tårene mine helt bortkasta da !!!!!!!! Jeg visste det før episoden, og tårene trillet verre enn verst. Tror ikke det hadde hjulpet deg heller...[:)]
Gunni Forumet er livet 27 Nov 2007 #13 Slik som meg med aandre ord. En annen liten avsløring; George finner ut at Callie er rik... eller vet han det allerede kanskje? Var et av spørsmålene.
Slik som meg med aandre ord. En annen liten avsløring; George finner ut at Callie er rik... eller vet han det allerede kanskje? Var et av spørsmålene.
Gunni Forumet er livet 27 Nov 2007 #16 Who failed the intern exam in the Season 3 Finale? George...stakkar..
L Litt Bitch? Glad i forumet 28 Nov 2007 #18 Når var det reprisen på greys går? Sovna til HC igår jeg. Helt skutt.
kjersti72 Elsker forumet 29 Nov 2007 #19 ORIGINAL: M@lin og Sander Skulle visst hva som skjer på slutten av sesongen dere![:D][;)] Du vet noe du URETTFERDIG !!!!! Har du sett hele serien du ?
ORIGINAL: M@lin og Sander Skulle visst hva som skjer på slutten av sesongen dere![:D][;)] Du vet noe du URETTFERDIG !!!!! Har du sett hele serien du ?