Nei :(

Ametyst83

Forumet er livet
Vi som prøver :)
Februarbarna 2023
Marsboerne 2023
Våknet nå og jeg har lyserosa blod på papiret.. Kjenner jeg snart ikke orker mer!! Blir helt nervøs.. Håper det bare er en liten uskyldig blødning.. kjøper nye tester i morgen

Takk [emoji173]️ Har lest man kan få en liten blødning i uke 4.. Bare kjenner det er så urettferdig akkurat dagen etter en positiv test

Kjøper ny test i morgen. Er veldig oppgitt nå kjenner jeg!! Skjønner ikke helt hvorfor det skjer..

Krysser alt jeg har for at dette er en uskyldig blødning!

Krysser fingrene for at dette er helt uskyldig og sender deg en stor klem :Heartbigred

Sniker fra mars gruppen.
Jeg hadde sånn som du forklarer både i uke 4 6 og 7, og det var ikke noe farlig det som var at jeg hadde lettblødene livmorhals. Og nå sitter jeg her i 16 uker på vei med en liten aktiv baby i magen <3 så ikke tenk negativt prøv å vær posetiv

Våknet nå og jeg har lyserosa blod på papiret.. Kjenner jeg snart ikke orker mer!! Blir helt nervøs.. Håper det bare er en liten uskyldig blødning.. kjøper nye tester i morgen
Jeg leste dette og fikk vondt av deg. Så gikk jeg på toalettet og oppdaget det samme. Nå blør jeg mer, og har milde menssmerter. Har jo ikke helt klart å se for meg at det blir en baby denne gangen, var det kroppens måte å forberede meg på en SA? Hvor mye kommer jeg i så fall til å blø? Blir det vondt? KAN det i det hele tatt gå bra nå? Nå er det litt for mange tanker i hodet... (er 6+3)

Takk alle sammen.. men begynner å tenke at kanskje testen var falsk positiv. RFSU er en møkka test. Skjønner ikke at det skal være mulig å få en positiv test om man ikke er det.. men det har hendt flere som jeg har lest. Syntes det er så urettferdig.. her er et bilde av testen.. IMG_6555.JPG

Jeg hadde en liten lys rosa blødning dagen før IKM, og har ikke hatt noe mer etter det. Det kan jo godt hende det slutter snart hos deg også. Gravidappen min sier at det er veldig vanlig å ha litt blødninger i uke 4[emoji4] Den streken ser alt for tydelig ut til å være falsk mener jeg hvertfall[emoji4][emoji169]

Krysser fingrene for at det ikke er noe farlig å at alt går bra :Heartred

Back
Topp