Nei ?!

LykkeIMagen

Betatt av forumet
Har hatt masse murringer, men igår ettermiddag var det som en bryter ble stått av.. Har nesten ikke noe lengre.. Noe inni mellom men ikke like mye.. Hva skjer ?! Mister jeg igjen?!:(
 
Jeg har ikke hatt murringer på flere dager. Ikke bekymret av den grunn :) i dag er jeg også mindre kvalm enn tidligere. Symptomer kommer og går uten at noe trenger å være galt :)
 
Jeg tenkte akkurat det samme og er ganske redd for å være ærlig. Gleder meg så masse til mandag når både legen og jordmora mi er tilbake slik at jeg kan få ultralyd så fort som bare det! På mandag er jeg 7uker.

Jeg merket sist uke at alle symptomer ble mindre/fraværene. Men vet at dette kan være normalt. De kom sterkt tilbake i går. Jeg må bare omstille meg, slappe av å tenke at denne gangen går det greit!
 
Åh, takk dere!!:) Det beroliget meg, litt... :pTror også jeg skal ringe legen på mandag hvis det ikke tar seg litt opp igjen. Uheldigvis er jeg bare 5+2, og det er vel lite de kan se på utvendig ul..
Håper bare spira klamrer seg fast! Hadde sa i beg av juli og håper så inderlig at jeg slipper å oppleve det igjen !!:(
Tusen takk for svar jenter !:Heartred
 
Jeg hadde sa i slutten av juli å en MA i mars (uke 12). Vi har jo grunn til å være bekymra! Jeg er 7uker på mandag å gleder meg til bekreftelse på liv! Denne gangen går det bra for oss begge:)
 
Samme har skjedd med meg og jeg NYTER det! :) Hadde ikke bare murringer da, men veldig vondt i magen. Nå er jeg glad for alle symptomer jeg slipper. Har bestemt meg for at dette skal gå bra nå, og at det ikke er vits å bekymre seg :)
 
Kvalmen og sånt går over uansett, for noen tidlig og for andre sent, så det skal man ikke legge for mye i :Heartbigred
Alle svangerskap er forskjellige!
Med nr 1 var jeg kvalm og kastet opp støtt til uke 16, med nr 2 var jeg ikke kvalm overhode og kastet ikke opp en eneste gang, med nr 3 var jeg bilsyk fra starten av og kastet opp hver gang jeg satt på i bil. Det varte hele svangerskapet men jeg var ikke kvalm utenom bilkjøringen...

Denne gangen er jeg kvalm og har vært det siden egget festet seg!

Jeg håper det går over :knegg:
 
Jeg er 5+6 og det samme er her. Symptomene kommer og går. Har hatt masse murringer de to første ukene, så ble det stille. Nå er alt kommet tilbake + kvalmen som slår meg får jeg får åpna øya omtrent.

Går nok så fint så <3
 
Dere er så fine! :happy: Takk for alle oppmuntrende ord, og fint å høre at andre også har opplevd det samme! Det er betryggende.. Jeg er 5+2 idag og håper å gå gravid til jeg MINST er 37-38 uker :D

Dere er supre!;)
 
Back
Topp