Nei!

Venterpå<3

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Mannen ligger rett ut med norovirus etter at poden vår fikk det på torsdag! Ser ut som om jeg står over denne gangen "puh"! Men hva om han ikke blir bedre til julaften? Hva gjør jeg mtp nisse til 4 åringen! Jeg er høygravid i tillegg! Han kommer til å bli så skuffet!!! Noen tips der ute?

Det er jo sjelden ein er dårlig i meir enn 24-48 timar da, så mest sannsynleg går det heilt fint:) må berre sei til han at han må berre få det ut så fort som mulig, så å ligge og prøve å ikkje spy utgår;) God bedring i heimen, og ha minst mulig kontakt med han, og ta fram håndsprit og klorin til toalettet:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tenker at han er i grei form til onsdag. Om det er norovirus bruker det jo ikkje stå på i så mye mer enn et døgn + en slapp dag og to etterpå. Krysser fingrene for at det blir en god og oppkastfri jul hos dere :-)

Snillinger! Ja, han ligger oppe og har etter han ble dårlig ikke vært i kontakt med oss! Vi ligger nede på sofan i natt for å si det sånn :) Jeg er gravid i uke 34 og med forkortet livmorhals, så vil helst ikke sett igang med dette nå!

Mannen ligger rett ut med norovirus etter at poden vår fikk det på torsdag! Ser ut som om jeg står over denne gangen "puh"! Men hva om han ikke blir bedre til julaften? Hva gjør jeg mtp nisse til 4 åringen! Jeg er høygravid i tillegg! Han kommer til å bli så skuffet!!! Noen tips der ute?
Hør med en nabo. Ser og folk har etterlyst hjelp til dette på kjøp/salg grupper på face:) lykke til

Kan du ikke spørre en nabo eller slektning? På slike kjøp-salg sider på facebook for ditt nærområde går det også an å spørre :) Her er det hvertfall mange så har lagt ut tilbud om å være nisse ;)

Det er jo sjelden ein er dårlig i meir enn 24-48 timar da, så mest sannsynleg går det heilt fint:) må berre sei til han at han må berre få det ut så fort som mulig, så å ligge og prøve å ikkje spy utgår;) God bedring i heimen, og ha minst mulig kontakt med han, og ta fram håndsprit og klorin til toalettet:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Er det norovirus er det håndvask som gjelder og ikke sprit...

Jupp, vanlig såpe og klorin!

Off, hører om mange som har fått det nå :( Kjedelig nå rett før jul! Håper han blir bedre før julaften :)

Back
Topp