Nei....

Krysser alt for at det er ufarlig! Men g kjenner følelsen.. :( Hvor langt er du kommet?

Uff, ikke gøy :( krysser fingrene for deg! Det trenger ikke å være noe farlig..

Krysser fingrene for deg :)

Her kommer det også innimellom, særlig etter sex eller hvis jeg har løftet tungt! Krysser fingrene for at det ikke er noe!

Siden det er brun utflod er det vel positivt? Krysser fingrene:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Her kommer det også innimellom, særlig etter sex eller hvis jeg har løftet tungt! Krysser fingrene for at det ikke er noe!

Takk vennen ;-) i fare for å bli veldig intim her nå, hadde jeg veldig treg mage her om dagen... så presset vel litt mye på do :-P

Sent from my LG-P990 using BV Forum

Krysser fingrene for deg... Tasser bort å krysser beina til katta også. Da har jeg krysset det som krysset kan og håper det hjelper.

Kan godt være det er den harde magen du snakker om, hvis du har blodkar som lett sprenges skal det ikke mye til! Sender en klem og håper for deg at alt er fint med lille i magen :)

Takk vennen ;-) i fare for å bli veldig intim her nå, hadde jeg veldig treg mage her om dagen... så presset vel litt mye på do :-P

He he... Må le litt, mister liksom litt filter når man går gravid! Helt sikker på at treg mage er svaret :) håper det har gitt seg!

jeg var på ultralyd forrige uke da sa legen at hvis jeg begynte å blø så måtte jeg komme tilbake for ny ultralyd

men om det bare var brunt utflod var det ikke noe farlig, om det kan være noe betryggende å høre....

krysser ihvertfall fingre for deg ,å at alt går bra ;);)

jeg var på ultralyd forrige uke da sa legen at hvis jeg begynte å blø så måtte jeg komme tilbake for ny ultralyd

men om det bare var brunt utflod var det ikke noe farlig, om det kan være noe betryggende å høre....

krysser ihvertfall fingre for deg ,å at alt går bra ;);)

Brunt utflod kan bety noe det og :/
Ei nærme meg hu hadde brunt utflod, intet blod, dro til ultra og spiren hadde bært død i 3 uker.

Så er man bekymret så burde man sjekke :)
Lykke til :)

Krysser fingrene for deg. Realiteten er at noen ganger går det galt, og de fleste gangene går det bra :D Det er MANGE som har brunlig utflod, som man tror er blod, men som faktisk ikke er det (jeg er en av de, og var drit nervøs da jeg tok dette opp med jordmor, men hun kunne roe meg med at det ikke var blødninger), andre har blødninger og føder nydelige barn likevel. Ja, det er drit skummelt med alt som skjer i kroppen når man er gravid. Herregud så paranoide vi blir! Iallefall jeg! Heldigvis husker jeg litt fra forrige gang, og roer meg selv litt, men jeg vender meg ofte til LILLEsøstra mi, som alltid klarer å roe meg. Jeg har trua på at dette går bra, men jeg skal krysse fingrene for deg likevel :D

Brunt utflod kan bety noe det og :/
Ei nærme meg hu hadde brunt utflod, intet blod, dro til ultra og spiren hadde bært død i 3 uker.

Så er man bekymret så burde man sjekke :)
Lykke til :)

så klart man skal sjekke om man er beskymret ;)
ønsker deg lykke til;)

Var heldigvis veldig lite da;-) og ikke kommet noe mer:-D håper spira spreller på torsdag;-) gleder meg til ul ;-)

Åååh så fint å lese at det ikke har blitt noe mer ut av det :)
Masse lykke til på torsdag, helt sikkert på at det er en liten sprellen spire å se på skjermen :D

Back
Topp