Spurven har tatt kvelden, så da gjør jeg det samme.
Snakkes i morgen tidlig, eventuelt litt i natt.
Snakkes i morgen tidlig, eventuelt litt i natt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørtes slitsomt ut;-) Søv godt<3Skal snart stupe til køys med lillemann! Nå har han spist siden Kl 20 så nå må det vel være natt snart!
Hørtes slitsomt ut;-) Søv godt<3
TypiskBlæh, gjett hvem som våkna rett etter jeg la hodet på puta.. håper han sover et par timer ihvertfall i egen seng etter litt mer pupp.. blir ikke så god søvn når han ligger i min seng.
så nydelig da"sove, du liksom! Nei, jeg ligger heller her og ser søt ut mens jeg lager tidenes mest overfylte bleie!"
Jadda.![]()
Haha.. Herlig<3 Her er vi våken igjen etter å ha sovet hele kvelden.. Prøver å amme igjen men har visst fått en ny sprekk i høyre brystknopp, så da får ho bare venstre.. Må nok fylle på med mme etterpå"sove, du liksom! Nei, jeg ligger heller her og ser søt ut mens jeg lager tidenes mest overfylte bleie!"
Jadda.![]()
Haha.. Herlig<3 Her er vi våken igjen etter å ha sovet hele kvelden.. Prøver å amme igjen men har visst fått en ny sprekk i høyre brystknopp, så da får ho bare venstre.. Må nok fylle på med mme etterpåSkal ikke være bare enkelt.. Var noe som så ut som puss i sprekken også, men kan jo ha vært melk.. Krysser for at det ikke er infisert..
Takk, takkkrysser fingrene for deg herfra også!
Takk, takkVar ikke noe der nå, så da var det sikkert melk..
Men gjett om ungen skulle være våken i natt.. Sovna ikke før i 3-tiden og våknet igjen 6 og 8.. Gjett om jeg skal holde sengen en god stund til når hun bare blir ferdig med å spise![]()
Vi sovnet rundt 12 og sov til klokken varnesten 7så deilig
![]()
Ja, takk;-) snuppa her er fortsatt våken.. Ho har stort sett sovet i tre uker.. Typisk at ho plutselig er lys våken akkurat når jeg trenger søvnVi sovnet rundt 12 og sov til klokken varnesten 7så deilig
![]()