nei!!!

Jafseslafsaslappfis

Forumet er livet
VIP
for helvette da...ny bv?? liker ikke!! fann,nå fikk jeg fyllenerver å:p hahahaha....

Denne gangen kunne de i det minste satt inn liker knapp.

haha,jaaaemoticon

Bæbæ lille lam skrev:
Denne gangen kunne de i det minste satt inn liker knapp.

Hehe.. jaaa... Det hadde vært noe.

Jafseslafsaslappfis skrev:
for helvette da...ny bv?? liker ikke!! fann,nå fikk jeg fyllenerver å:p hahahaha....

Blir nok bedre om du reparerer litt ;)

skulle de ikke endre slik at det ikke tok så lang tid å laste opp siden osv også da? syns ikke det har forandret seg jeg..

likte ikke utseende heller... *furt*

Qualitas skrev:
skulle de ikke endre slik at det ikke tok så lang tid å laste opp siden osv også da? syns ikke det har forandret seg jeg..

Nå er det jo kjempe tregt fordi dem jobber her inne med å få alt på plass.. Bare vent noen dager så blir det nok mye bedre :)

fruktbar skrev:
Qualitas skrev:

Nå er det jo kjempe tregt fordi dem jobber her inne med å få alt på plass.. Bare vent noen dager så blir det nok mye bedre :)

aah ok, ja får håpe det daemoticon

Forumet kommer til å gå MYE raskerer når overføringen er på plass. Alle bilder og innlegg som mangler, vil også komme på plass. Håper alle kan ha litt is i magen og gjøre seg litt bedre kjent. Jeg er sikker på at omtrent alle vil like det nye designet. :)

Utrolig at mange her inne er mødre for så lite tålmodighet som folk har så skulle man ikke tro de var barnevant hverfall !! 
Det HOLDER PÅ MED UTBEDRINGER av BV dvs at det ikke er FERDIG enda men at de prøver å få det ferdig !! Vær tålmodig gi det litt tid !! Så blir det nok bra og vis ikke det blir det så kan dere jo bare velge å slutte å være her ingen som tvinger dere ? 

Utrolig at mange her inne er mødre for så lite tålmodighet som folk har så skulle man ikke tro de var barnevant hverfall !! 
Det HOLDER PÅ MED UTBEDRINGER av BV dvs at det ikke er FERDIG enda men at de prøver å få det ferdig !! Vær tålmodig gi det litt tid !! Så blir det nok bra og vis ikke det blir det så kan dere jo bare velge å slutte å være her ingen som tvinger dere ? 

Back
Topp