NEI!

sjukesøster

Forumet er livet
Andre febbisa som ikkje bryr sej om det ordet meir? her slit Fredrik mej ut med å fare på alle nei områda som e her, og høre ikkje når ej sei nei engang [:'(]
Skal bli godt for han å komme i bhg i feb ja :)

Jaaa!!! Noen ganger så, men da blir hun kjempe fornærma.. [8D][8D][8D]
Men det er mest sånn at hun bare titter på meg og tar fingrene sine nærmere og nærmere... aaarhg. Hehehe

ORIGINAL: Trone

De er i den rette nå-skal-jeg-teste-ut-tålmodigheten-og-grensene-til-gamlingene, hehehe!!!!

Jepp hehe...

Thea bare ser dumt på meg innimellom, og andre dager ser hun lur ut og veeet at det ikke er lov.
Hvis hun er bortpå ei lampe jeg har på tvbenken, da hender det jeg må bort og flytte hånda hennes mens jeg sier "neeeei, det er ikke lov" og da ler hun hysterisk [8|].. (og det er sååå vanskelig å holde seg alvorlig!! [X(])

ORIGINAL: Eldiss!

Jaaa!!! Noen ganger så, men da blir hun kjempe fornærma.. [8D][8D][8D]
Men det er mest sånn at hun bare titter på meg og tar fingrene sine nærmere og nærmere... aaarhg. Hehehe

Sign! Han er fææææl sånn sett om dagen! [:'(]
Litt morsom er han jo, da [8D] Jeg mister ikke tålmodigheten min når det gjelder slike ting, så jeg holder ut. Bare hvis voksne folk er idioter, DA har jeg ikke tålamod [8D]

ORIGINAL: Trone

De er i den rette nå-skal-jeg-teste-ut-tålmodigheten-og-grensene-til-gamlingene, hehehe!!!!

hehe ja, i dag føle ej mej som en gamling mæ når ej fær etter han ;)

Trym er ganske lydig, faktisk.....[;)]

han aksepterer et nei, men begynner også å teste ut hvor grensen gå[8|]

han hører ikke på meg i det heletatt[8D][X(] og når jeg står og driver med noe, feks noe inni skapet så river han bort henda mine og skla dytte meg unna for att han skal inni skapet selv![>:] han er skikkelig bestemt, og han klikker når han ikke får vilja si[&:]
håper han begynner å høre etter etterhvert altså[8|]

Ingen akseptering her enda av nei..va det tidligare men ikkje no lengre. Han gjer slik som Alvin, bare at her gjeld det ledninga..han elska ledninga [:'(] må fysisk bære han vekk derifra..men han veit om områda og fær tilbake seinare igjen.

hehe, godt vi har det likt da sjukis :P jeg blir gæern av å si nei hele dagen jeg, så her er mesteparten rydda bort[&o] (jeg skylder på flyttinga da, men har ikke stått en plante på gulvet her på gaaanske lenge[8D])

Nope, brur seg ikke mye om det..en sjelden gang kansje, men vanligvis bare driter han i det og fortsetter eller smiler/ler av meg!

Her har ho heller ikke lyst å høre etter oss når vi sir nei. Da får ho en morsom latter, og stikk av. :P

Back
Topp