Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: oblix
ha ha ha[:D][:D]
takk for opplysningen!!!![:D][:D]
Er litt her og, men har slått meg til ro med at vi kanskje ikke kommer til å prøve før til høsten/vinteren igjen[:)]
har lyst å nyte tiden med lille + at jeg vil jobbe litt[:)]
Visst bekkenet blir like gale denne gangen, blir det ikke mye jobb på meg[:-]
ORIGINAL: Scrappycat
Er litt her og, men har slått meg til ro med at vi kanskje ikke kommer til å prøve før til høsten/vinteren igjen[:)]
Vent til vinter/vår 2012, oblix, så havner vi kanskje på samme terminforum igjen!!! [8D][:D][:D]
Når det er sagt, så hadde jeg ikke takka nei til en liten bebis i huset igjen nå heller... [;)] men det passer dårlig når vi begge er ferdig utdannet til våren, det greieste hadde vært å hatt en jobb å komme tilbake til[:)]
ORIGINAL: hollis
me toooo! har så lyst på en liten baby i magen! skal inn til prøverørsforsøk igjen i mai! så hvis vi er like heldige denne ganga (lyktes på første forsøk sist) så blir det akkurat to år mellom de[:D]
lykke til alle sammen som prøver[:)]
ORIGINAL: Scrappycat
Vent til vinter/vår 2012, oblix, så havner vi kanskje på samme terminforum igjen!!! [8D][:D][:D]
Når det er sagt, så hadde jeg ikke takka nei til en liten bebis i huset igjen nå heller... [;)] men det passer dårlig når vi begge er ferdig utdannet til våren, det greieste hadde vært å hatt en jobb å komme tilbake til[:)]