Nei, vet dere hva!!!??

Triiny

Elsker forumet
NÅ er jeg så babysyk at det straks klikker for meg!

Så nå vet dere det[:D][8D]

ha ha ha[:D][:D]
takk for opplysningen!!!![:D][:D]

Er litt her og, men har slått meg til ro med at vi kanskje ikke kommer til å prøve før til høsten/vinteren igjen[:)]

har lyst å nyte tiden med lille + at jeg vil jobbe litt[:)]
Visst bekkenet blir like gale denne gangen, blir det ikke mye jobb på meg[:-]

ORIGINAL: oblix

Er litt her og, men har slått meg til ro med at vi kanskje ikke kommer til å prøve før til høsten/vinteren igjen[:)]

Vent til vinter/vår 2012, oblix, så havner vi kanskje på samme terminforum igjen!!! [8D][:D][:D]

Når det er sagt, så hadde jeg ikke takka nei til en liten bebis i huset igjen nå heller... [;)] men det passer dårlig når vi begge er ferdig utdannet til våren, det greieste hadde vært å hatt en jobb å komme tilbake til[:)]

ORIGINAL: Scrappycat

Vent til vinter/vår 2012, oblix, så havner vi kanskje på samme terminforum igjen!!! [8D][:D][:D]

Når det er sagt, så hadde jeg ikke takka nei til en liten bebis i huset igjen nå heller... [;)] men det passer dårlig når vi begge er ferdig utdannet til våren, det greieste hadde vært å hatt en jobb å komme tilbake til[:)]

NEI, DET ER ALT FOR LENGE!!!
ops, caps locke var på[:D][:D]
men kan jo være det tar så lang tid, for det tok 3 år med prøving sist[:-] ikke så lett når du har en mann i nordsjøen hver gang en har eggløsning[8D][8D]

Jeg har kjempelyst på en liten baby i hus igjen, men den beste prevansjonen jeg har heter Dennis og har av og til et aktivitetsnivå på tilsammen 3 unger....[X(]

Du e isje aleina om det...

me toooo! har så lyst på en liten baby i magen! skal inn til prøverørsforsøk igjen i mai! så hvis vi er like heldige denne ganga (lyktes på første forsøk sist) så blir det akkurat to år mellom de[:D]

lykke til alle sammen som prøver[:)]

ORIGINAL: Casssandra

samme her[:D]

signerer[:)]

ORIGINAL: hollis

me toooo! har så lyst på en liten baby i magen! skal inn til prøverørsforsøk igjen i mai! så hvis vi er like heldige denne ganga (lyktes på første forsøk sist) så blir det akkurat to år mellom de[:D]

lykke til alle sammen som prøver[:)]

å masse lykke til[:D][:D] håper det klaffer for dere med en gang[:)][:D]

ORIGINAL: Frøgen*

Jeg har kjempelyst på en liten baby i hus igjen, men den beste prevansjonen jeg har heter Dennis og har av og til et aktivitetsnivå på tilsammen 3 unger....[X(]

SIGN!!!!

Pluss at sambo er ferdig med å befolke denne verdenen... [;)]

ORIGINAL: Scrappycat

I'M IN ! hehe ;)

Ikke den eneste her som e babysyk ser jeg[8D]

jeg ååååå [:D] men først må skolen være ferdig.. det er jeg i juni, så jobbe i 6mnd [:)]

Back
Topp