V Vand Forumet er livet 8 Okt 2010 #1 Nå skal jeg dra mannen ut på trappen og ta meg en røyk og en baileys[8D] Tvinge han til å være selskap[8D]
Nå skal jeg dra mannen ut på trappen og ta meg en røyk og en baileys[8D] Tvinge han til å være selskap[8D]
Velg et kallenavn Gift med forumet 8 Okt 2010 #3 ÅHHHHHHHHHH!!! baileys!!! snart snart snart! ikke trodde jeg at skulle ha lyst på alkohol denne gangen, men fy fader jeg gleder meg til rødvin OG BAILEYS snart!! KOS DEG! (får spise litt godteri jeg da... )
ÅHHHHHHHHHH!!! baileys!!! snart snart snart! ikke trodde jeg at skulle ha lyst på alkohol denne gangen, men fy fader jeg gleder meg til rødvin OG BAILEYS snart!! KOS DEG! (får spise litt godteri jeg da... )
S sånja Gift med forumet 8 Okt 2010 #8 ORIGINAL: Vand mmmmmmmmmm godt! Inne igjen nå[8D] Var det kaldt??
V Vand Forumet er livet 8 Okt 2010 #9 ORIGINAL: sånja ORIGINAL: Vand mmmmmmmmmm godt! Inne igjen nå[8D] Var det kaldt?? i grunn ikke....[;)] Men det er nok med en sigarett[8D]
ORIGINAL: sånja ORIGINAL: Vand mmmmmmmmmm godt! Inne igjen nå[8D] Var det kaldt?? i grunn ikke....[;)] Men det er nok med en sigarett[8D]