Nei, så trist

Sollos

Glad i forumet
http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=18590573

[:(] helt forferdelig. det værste med å være mamma tror jeg må være denne redselen for at slikt kan skje. jeg blir helt fra meg når jeg hører slike ting

Uff, ja er så utrolig trist. Husker de fra den englebarnatråden på generell, den fine og flotte gutten som egentlig var helt frisk men ble så plutselig så veldig syk[:(]

ORIGINAL: liv09

Uff, ja er så utrolig trist. Husker de fra den englebarnatråden på generell, den fine og flotte gutten som egentlig var helt frisk men ble så plutselig så veldig syk[:(]

Ja, det minns jag också [:(] Är livrädd av och till att det ska hända nåt med Oliver, vet att man inte ska tänka så men ibland vandrar tankarna iväg..

Ja det er veldig trist..vet godt hvem der er...Kjenner mange som var i begravelsen[:(]
Helt sykt at det kan gå så fort[8|][&o]

Uff, trengte ikke å se den tråden kjenner jeg... Skulle lest kommentarene her før jeg klikket på linken for da hadde jeg ikke gjort det. Det er mitt største mareritt, og noe jeg tenker på flere ganger om dagen og det knyter seg i meg hver gang. Tror ikke jeg hadde kommet gjennom noe sånt altså...

utrolig trist!

Back
Topp