Nei og nei...

Lilletrille

Gift med forumet
På mandag er det jobb igjen... Er akkurat 1 år siden sist[&:]
Har blitt flyttet til småbarnsavdelingen, noe som forsåvidt er helt ok[:)] Men gruer meg til å gå fra tutta mi... Og hun er verdens største mammadalt og vant til å ha mamman sin hele dagen lang[:(]
Gruer meg faktisk mere og mere nå.[:'(] Hun skal heldigvis være hjemme med pappan sin og jeg slutter den 12 juli[:)] det går forhåpentligvis litt fort[;)]
Hvordan går det med dere workingmoms nå da?

Huff ja det er litt gru å starte igjen etter å ha vært hjemme så lenge og ikke minst i tanke på de skjønne prinsesse og prinsene våre [:)]
Jeg har jobba siden rett før påske og synes det går veldig greit. Pappaen er hjemme da jeg jobber også jobber han den uka jeg har fri. Det funker kjempe fint. Thea syntes nok det var litt rart til å begynne med, men nå merker vi ingenting på henne.
Så bare du er i gang så går det nok kjempe fint tenker jeg. [:D]

Det kommer til å gå bra skal du se [:D] Jeg har jobba mens pappa'n hadde sine 10 uker og det gikk kjempefint. Var selvfølgelig litt rart i begynnelsen, men så gikk det kjempebra. Er deilig å tenkte på litt annet enn baby også, og så er det SÅ deilig å komme hjem på slutten av dagen

Jeg grøsser bare jeg tenker på det...[8|] Men det går nok bra skal du se!!

Lenge siden vi har sett bilder av jenta di!! Sleng ut noen[:D][:D]

Det går nok bra, men skal du begynne på jobb 17.mai?
Jeg har ulønnet permisjon til august og gruer meg allerede til å begynne igjen, så skjønner deg godt.
Lykke til [:)]

det går nok bra skal du se:D

jeg hadde min første dag idag. Over ett år siden sist vakt. Gledet meg til å begynne. var utrolig kjedelig på jobb,på en måte. skjedde ikke noe der. men, det var utrolig godt åkomme tilbake. skjønte at jeg hadde savnet brukerene enormt. Når jeg kom hjem fikk jeg tuuuusen lange klemmer fra ella. Til å være ekstrem mammadalt, gikk det kjempe fint. hu var i eventyrland idag og storkoste seg:)

har ikke hatt et eneste problem siden jeg begynte 3 mai [:D] men snuppa er jo hos pappa og koser seg. tror jeg kommer til å føle anderledes når hun skal fulltid i bhg 1 august

hmm skal du begynne på jobb 17 mai det er kjipt, uff gruer meg til jeg skal jobbe igjen [8|]

Back
Topp