Nei, og nei! Hva sitter vi her etter?!

*En rosa og en blå*

Glad i forumet
Har masse jeg trenger å få gjort rundt om i huset, og ingenting blir gjort så lenge jeg sitter her og kaster bort tiden! [8D]

La oss gå og gjøre noe fornuftig, damer!  Spirene våres vokser godt i magen lell!

jobber fortsatt med å våkne jeg [8D]

hehe, sitter på kurs jeg så dette er det mest fornuftige jeg kan gjøre akuratt nå :P hehe

ORIGINAL: SunShin

jobber fortsatt med å våkne jeg [8D]

Hihi, det er lov det, SunShin! Og jeg sitter her ennå...
Men nå slår jeg av maskinen, altså. Ha en superduper fredag! [;)] 

ORIGINAL: hopssi

hehe, sitter på kurs jeg så dette er det mest fornuftige jeg kan gjøre akuratt nå :P hehe

Hahaha, hopssi, du er unnskyldt! [8D]

Skjønner godt hva du mener...men er såååå vanskelig noen ganger å få flyttet seg vekk fra skjermen...[8D]

ikkje snakk[8D] Har bare  6 maskiner med klær igjen som skal vaskes og henges opp, støvsuge alle gulv, rydde også leke med vesla[:)] 

Men istedefor så sitter eg her[:-] Nei, får vel få ræva i gir og komme igang med husarbeid!

Ferdig jeg[:D]

Har akkurat kommet meg ut av dusjen. så jeg manner meg opp til å dra ut å handle bursdags gave[8D] vil jo helst bare sove[8D]

JEg må pakke sammen tøy og ta ut av oppvaskmaskina og rydde på kjøkkenet og ellers i huset.. burde støvsuge og vaske badet.. Skal i utgangspunktet spille golf om et par timer også.. og skal på butikken først også..

men har sykt vondt i hodet idag også, så spøker med golfen.. men må få rydda litt her hjemme får mannen kommer hjem..

Jeg skulle ut jeg, men det gidder jeg ikke nå. det bare plasker ned fra himmelen her [:'(] da blir jeg hjemme under teppet med pippene mine [:)]

åååå jeg er så trøtt at jeg holder på å dø her jeg sitter på kurs :////
vil hjem å soooove :p

Back
Topp