Nei, nu e æ lei!

LilleLisska

Forumet er livet
Må man gå me ondt i flere daga før det skjer en dritt?
Har hatt ondt i bekkenet, eller musebeinet blir det vell i flere daga! [:'(]
Har æ enda ondt i mårn så trur æ at æ ringe føden eller nokka. Kan ikke gå me ondt hver dag.. [&o]
Har også "mensensmerte" hver dag på ettermiddagen..
Lei æ?! jaa!!

Kan ikke noen få fødseln til å starte eller smertan til å avta litt?? [&:]

Æ gikk med smerta i musebeinet i 3 uka før fødselen-men så hadde æ jo gjort en uheldig bevegelse med beina som gjor at d ble så jævli.
Siste uka før æ fødte holdt æ på å fly i flint--håper d skjer noe med dæ snart !!!
Legg dæ i badekar eller stå i dusjen med varm dusjstråle mot magen/understellet..d lindre iallfall..

Lykke til !!!!

hehe så kort tid dere hadde vondt der a... jeg fikk vondt der da jeg var i sjette mnd... måtte til slutt bruke rullestol for hadde så vondt for å gå...

ORIGINAL: ~~ladybird~~

Æ gikk med smerta i musebeinet i 3 uka før fødselen-men så hadde æ jo gjort en uheldig bevegelse med beina som gjor at d ble så jævli.
Siste uka før æ fødte holdt æ på å fly i flint--håper d skjer noe med dæ snart !!!
Legg dæ i badekar eller stå i dusjen med varm dusjstråle mot magen/understellet..d lindre iallfall..

Lykke til !!!!

Ja, bruke å gjøre det.. Lindre jo litt.. [:)]
Får bare gå med ondt til nokka skjer..

ORIGINAL: #Bolla.#

uff ja, men det er jo IKKE lenge til du har et lite nurk i armene dine

Du sir nokka dær [;)]

Skjønner du er lei... og håper du slipper å gå lenge sånn... for tenk snart har du en liten bebis i armene... og da er alle smerter og frustrasjon borte[;)][:D] 

ORIGINAL: ¤GravidLisska¤

Lykke til !!!!

D andre tipset mitt e å slå leir på soffan--æ lover dæ at fødselen starte ikke fortere om du nu slit dæ ut og prøver å gå masse..
Siste døgnet så SATT æ KUN på soffan[:)][:)][:)]Klarte ikke noe annet.

ORIGINAL: ¤GravidLisska¤

Lykke til !!!!

D andre tipset mitt e å slå leir på soffan--æ lover dæ at fødselen starte ikke fortere om du nu slit dæ ut og prøver å gå masse..
Siste døgnet så SATT æ KUN på soffan[:)][:)][:)]Klarte ikke noe annet.

Campe på sofaen nu æ [:D]
Sitt me dyna hær og har egentli alt i nærheten av mæ..
Men det e i dag æ har blitt helt utslitt, har INGEN energi.. kan jo hende det nærme sæ kraftig nu.. man vet aldri.. hadde æ hatt ved så skulle æ ha fyrt i ovnen, det hadde vært koos! [:)] *spørre sambo pent om å hente litt ved* [;)]

ORIGINAL: BitzyhogJulia

får slutte å vaske så ille mye da vettu[8D]

Og ja siste tiden er ikke morsom... jeg fikk nesten ikke gått jeg[>:]

Har mista all energien til det uansett [;)]

Back
Topp