Nei, no må d skje noka snart

Usminka

Elsker forumet
Bynne å bli utålmodig her...No e d 10 daga tel termin og æ e bynnt å blitt utålmodig ja.
Sett her å tænke og fleipa me sambo istad at me mi flaks så bynne væl fødseln på fredag, før da blir guttongen min 6 år.
Så no må d enten skje noka fort her sånn at æ e heime tel fredag igjen, eller så må æ knipe igjen tel isåfall lørdag.

Flere som e utålmodig?

hehe:-)

skjønner deg godt.
har selv bare 6 dager igjen og er utrolig utrolig utåmodig.
håper det skjer noe snart både her og der

JAAAA!!!!!!

Jeg vil ha ut prinsessa mi nååå:D

Går å venter på at noe skal skje hele tiden[;)][;)][;)]

Jeg er også utålmodig...hehe[8D]

Får håpe di kommer snart[:)]

ORIGINAL: Marlene89

JAAAA!!!!!!

Jeg og er utålmodig, men det er bare fordi jeg vil så gjerne se henne og holde henne.. men er snart bare 37 uker igjen så har egentlig ikke dårlig tid [8D]

ORIGINAL: Usminka

Bynne å bli utålmodig her...No e d 10 daga tel termin og æ e bynnt å blitt utålmodig ja.
Sett her å tænke og fleipa me sambo istad at me mi flaks så bynne væl fødseln på fredag, før da blir guttongen min 6 år.
Så no må d enten skje noka fort her sånn at æ e heime tel fredag igjen, eller så må æ knipe igjen tel isåfall lørdag.

Flere som e utålmodig?

Ohh.. sånn har jeg tenkt også.. Bare det ikke blir 1 november for da fyller min eldste 10 år... Ungene fortjenere en egen dag liksom..hehe! Men har jo 4 uker igjen jeg da... så må være litt mer tålmodig enda.. men skjønner at det klør i fingrene dine... kommer nok til å hoppe tau og det som er når jeg har 10 dager igjen..hehe!

Har ikke vært noe særlig utålmodig før i går. Føden mente det var rier på gang,
og det har kommet i dag og.. Men tar seg ikke opp, og skjer ikke noe mer.. Så
NÅ er jeg utålmodig[8D][:D]

ORIGINAL: Marlene89

JAAAA!!!!!!

Signerer denne[:D]

Back
Topp