Nei no altså!!!!!

Majk1

Elsker forumet
No syns æ virkeli den her huleboern kan begynn å tenk på å kom ut før mora bli småsprø...
5 daga over termin idag!!!!....

Ser du hadde termin på bursdagen min... Synd han ikke kom da, for det er en fin bursdagsdato... Men det finnes nok flere datoer som er fine også da [:)] Selv har jeg bestemt meg for å ikke vente meg noe før 2 uker etter termindato denne gangen. Sist holdt jeg på å gå på veggen, selv om jeg fødte en dag etter termindato [&:]

Takk [:)]
Trur de trengs fødestøv i bøtta å spann!!!! [8|]

Har hatt maseria å kynnera å slimproppen har gått pluss at æ har blødd, men bli liksom ikke nå mer...
Har gått sånn i flere daga/uka!

Bare lureri hele greia.

Begynne å lur på om æ egentli e gravid? [8D]
Å om de isåfall e et elefant-svangerskap? [8D]

Han ligg laaaaaaaaaaaaaangt nedi bekkene å godt festa så syns de e rart han itj dett ut snart. Kjennes iallfall sånn ut.
Ska te overtidskontroll te legen å bli sendt te St.Olavs på mandan dersom de ikke skjer nå før... Legen ment han kom før, men æ har mine tvil. Har gitt opp...

ORIGINAL: BabyMama

Ser du hadde termin på bursdagen min... Synd han ikke kom da, for det er en fin bursdagsdato... Men det finnes nok flere datoer som er fine også da [:)] Selv har jeg bestemt meg for å ikke vente meg noe før 2 uker etter termindato denne gangen. Sist holdt jeg på å gå på veggen, selv om jeg fødte en dag etter termindato [&:]

Lure på koss dato han tenke sæ ut ja... Sambo trur han kjæm i mårra, men æ har itj helt trua.

Fikk 13 daga over sist, så syns æ fortjene å få LITT før no. Litt fratrekk i ventetida hadd gjort sæ...
De verste e maserian å at æ trur de e igang, for så å gi sæ... [8|]

Off, kjedelig å gå over, eneste trøst er at nå er det VIRKELIG ikke lenge igjen, uansett om h*n ikke kommer før h*n må[;)] Men håper det snart kommer masse rier og fødsel til deg[:)]

jeg forstår deg kjempegodt!! Har termin i dag å er såååååååååå utålmodig. Vet at det ikke er lenge igjen men samtidig føles det som en evighet. Lykke til =)

ORIGINAL: frøkenL

Off....send dæ litt fødestøv og håpa du får se huleboarn din snart![:)]

Sender deg masse godt fødestøv fra Melhus!![:D] [:D][:D]
Tror det hjelper ganske bra!!! [;)]
Man blir vel satt igang uansett 8 dager over termin på st. Olavs... Har jeg i alle fall hørt...
Men oh my god!! Skjønner godt at du er utolmodig!!!
Her er det 10 dager til termin og holder også på å bli sprø!!!
He he [:D][:D]

Ska inn te legen på mandag og bli da sendt videre te St.Olavs te overtidskontroll om de ikke har skjedd nå før da. E 9 daga over Ul-termin da. E jo 7 daga over på en lørdag å legen ment dæm ikke tok kontrolla da, så dermed bli de mandag...

Trur han har de altfor godt inni her ja, har gått tur i kjapt tempo idag, men e ingenting som hjelpe. Får vel hopp på sambo i kveill [8D]

Veit jo at de ikke e leng igjen uansett no, samtidi som de føles som at de e uendeli... Men han må no ut te slutt me eller uten tvang... [8|]

ORIGINAL: frøkenL

Off....send dæ litt fødestøv og håpa du får se huleboarn din snart![:)]

Back
Topp