Nei NEi NEINEI NEI

miriamsmamma

Elsker forumet
Jeg fikk brev i posten i dag om at jeg har kjørt i 99 i 80 sona, og må betale 3600kr..Hvor i huleste skal jeg få tak i de pengene fra?????
Har hatt lappen i litt over ett år.. er det mulig

ORIGINAL: Grusomme Gabriel

Ån nei så surt!!!!!!!!!!

Spør mamma og pappa om lån, lettere å betale dem tilbake litt og litt....

Ja det må jeg gjøre.. jeg får prikk å greier

ORIGINAL: ~ savannah ~

Kjipe penger! Men jeg tror du kan få delt opp bota di! Blir greiere å betale da, selv om man må holde på lenger... Men har man ikke så mye å rutte med så er det kanskje det beste?

ja det er jo en mulighet det

Uff så kjedelig.. sure penger å måtte betale.. [:'(] Håper du finner en løsning.

[:@][:@][:@]

ÅÅÅÅÅ så surt!!!!!!!!

blæh.. så kjedelig da.. må kjøre saktere [:)][;)]

oj oj oj....[:'(]

ORIGINAL: niamor

Åh, uflaks og innmari sure penger å punge ut. [:'(]

Signerer

PS : sender deg trøsteklemmer

ORIGINAL: *Gulltopp25*

U P S

hihih.. Sure penger, men sånn er det når man er "kriminell" haha.. Neida[;)] Er vell ikke lenge til jeg driter meg ut på en fotoboks eller noe[8D][8|]

ORIGINAL: ~Frøken Dings~

Kjempesurt! [:'(] Og dere som moraliserer i denne tråden...: HAr dere aldri kjørt for fort selv? [8|]

Det er jo fyyy det vettu[;)] Hehe.. BAre tuller. Lurer på det samme selv. Jeeg sitter ofte i mine egne tanker jeg og bare følger farta til den foran meg, og plutselig er det 100 i 80 sona[8|]

Uff da..

Eg fekk bot i dag eg[&:][:)] 1600 kr.. ikkje så gale som deg da..
Kjørte i 79 i 70 sona (som før var 80[8D])

Sure penger er det vertfall

Men poenget mitt skulle da vera at han politi mannen sa at det gjekk ann å ringe eit nr (som stod på ein av lappene) å spør om ein kunne få dele bota opp..
Så det ordner seg nok ja[:)]

utrolig sure penger da. sikkert så høye bøter for å kansje skremme folk til å ikke kjøre for fort.

Kjiper'n, men sånn er det!!!!!!!!

Men du kan trøste deg meg at det er en aviglang prosess før faktisk regninga kommer, så du har mange mnd å spare på, jeg ventet i 5 mnd før regniga mi kom, etter at jeg hadde godtatt forelegget!!!!

Det er kjipern det!!!

Uffda, den er SINNSYKT kjip, utrolig sure penger![:'(]

Du får løft mur steinen ifra gassen vet du[:D][:D]

uppsann!!!!
velkommen i gjengen.........
sure penger. Om det er noe trøst, du er ikkje den første og du blir heilt sikkert ikkje den siste.

Back
Topp