NEI, NEI, NEI!!!!!!

Lilla Gumman

Forumet er livet
Septembermødre <3
Septemberlykke 2016
38+1 og minstemann har fått omgangssyke!! Det har vært spy overalt og jeg anser sjansen for å slippe unna som minimal!! Superfrustrert akkurat nå!!!!

Lite lyst på omgangssyke i denne tilstanden, for ikke å snakke om Worst case: fødsel og omgangssyke i ett.

$>\€**{^€\$>\€$}*{%€€|£|€]<^{€{>{* altså!!!!!!!!

Ånei og nei:hungover: Skal krysse alt som krysses kan for at du på mystisk vis slipper unna! Godbedring til minstemann ❤️

Huffda:( vi har opplevd at en eller 2 får det mens resten slipper unna så det er mulig! Håper du slipper og god bedring!

Usj... håper du slipper unna , selv er jeg så å si aldri syk med det!:)

Huffameg! Håper du slipper unna! I bhg til gutten min er det også omgangssyke på gang, og jeg krysser fingre og tær og alt som krysses kan for at han ikke tar det med hjem.

Datteren min kom hjem med snørrete nese og hoste i dag. Har snørr over hele meg så det er kanskje usannsynlig å slippe unna! :P

Håper du ikke blir smittet! Omgangssyke har jeg ikke hatt på masse år! Regner med det blir noen runder med barn i barnehagen?? :(

Huff og huff, ikke noe moro! :eek::hungover:
Krysser fingrene for at du slipper unna! :oops::happy:

Takk, alle sammen! Har berga det første døgnet og vel så det nå da, men føler meg absolutt ikke trygg helt enda.. Har visst vært av den veldig smittsomme sorten dette her og nesten alle de voksne i bhg har vært utslått etter tur, så virker litt for godt til å være sant at vi skal slippe unna... Men lever i håpet så lenge det er der!! ;) Minstemann er i bedre form, så nå er det bare å vente på at matlysten skal komme tilbake for hans del..... :)

Håper virkelig du slipper unna ja.

Hvordan går det? Enda sluppet unna?
Takk, alle sammen! Har berga det første døgnet og vel så det nå da, men føler meg absolutt ikke trygg helt enda.. Har visst vært av den veldig smittsomme sorten dette her og nesten alle de voksne i bhg har vært utslått etter tur, så virker litt for godt til å være sant at vi skal slippe unna... Men lever i håpet så lenge det er der!! ;) Minstemann er i bedre form, så nå er det bare å vente på at matlysten skal komme tilbake for hans del..... :)

Back
Topp