Nei nei nei...

Gulsløyfe

Glad i forumet
Nå når jeg var på do var det bittelitt rosa på papiret.... Håper virkelig ikke at dette er begynnelsen på slutten.............

Det er veldig vanlig med uskyldige blødninger i første trimester. Krysser fingrene for deg! ♥

Krysser fingrane på at det er heilt uskuldig!

Dette går bra! :D

Jeg forstår at du blir urolig. Men som flere sier, det er vanlig med uskyldige blødninger. Lykke, lykke til <3

Krysser fingrene for deg! Er nok ingen ting:)

Jeg hadde aldri blødd i svangerskapene mine før, men med nr 3 spotta jeg til uke 24 ca. Så lenge du ikke har smerter og det ikke kommer mengder og koagler, så går det nok bra <3 Det er veldig vanlig å blø litt, og særlig når man skulle hatt mens. Sender deg en klem <3

Har selv hatt blødninger i en uke så forstår godt at du engster deg.. Gjør det samme jeg også. Skal på tidlig ul neste uke. Håper spiren klamrer seg fast❤️

Har hatt en liten rosa blødning denne uken jeg også...og er veldig bekymra kjenner jeg :( men vi får krysse fingrene og håpe alt er bra med den lille i magen :Heartred

Har blødninger jeg også.ble henvist til ul og har sett bankende hjerte.fant ikke ut hvor blødningene kommer fra.fikk ny time til ul om 3 uker.blødde også litt første gang jeg var gravid.er nok en del som bare har slike småblødninger uten at det er farlig.

Har blødninger jeg også.ble henvist til ul og har sett bankende hjerte.fant ikke ut hvor blødningene kommer fra.fikk ny time til ul om 3 uker.blødde også litt første gang jeg var gravid.er nok en del som bare har slike småblødninger uten at det er farlig.

Og i mellomtiden da? Skal du leve som normalt? Småblødninger her, 5+5, skal på tidlig ul 7+2 grunnet ivf.. Håper jo blødningene gir seg, men vet liksom ikke helt hva jeg skal tenke, prøver bare å holde ut til ul, så får vi se.. Godt å høre at det fortsatt er mulig alt er bra:)

Og i mellomtiden da? Skal du leve som normalt? Småblødninger her, 5+5, skal på tidlig ul 7+2 grunnet ivf.. Håper jo blødningene gir seg, men vet liksom ikke helt hva jeg skal tenke, prøver bare å holde ut til ul, så får vi se.. Godt å høre at det fortsatt er mulig alt er bra:)

Ja,leve som normalt.gynekologen/legen på sykehuset sa at jeg ikke kan gjøre noe med det uansett.risiko for spontanabort er jo større ved blødninger,men så tidlig i svangerskapet kan man jo ikke gjøre noe som helst.fikk ny ul time bare for å sjekke at alt er bra om 3 uker igjen.prøver å slappe av å stresse meg minst mulig.

Back
Topp