Nei nei nei...

Mamamia.

Elsker forumet
Så gikk der galt igjen for oss.. Jeg er så lei meg og oppgitt og har ikke ord.. :/

Åh nei:( sender deg ein klem!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Så forferdelig trist å høre :( Sender over en klem og ønsker dere lykke til videre.

uff stakkars,sender dere en klem :(

:(
Får du hjelp videre nå?
Blir ikke dette habituelt? :(

Huff... Sender deg en stor klem! :(

:(
Får du hjelp videre nå?
Blir ikke dette habituelt? :(

jeg vet ikke Helt. Gynekologen jeg var hos i dag mente at det ikke var nødvendig å begynner no utredning fordi vi har ett velskapt barn fra før og jeg hadde ingen komplikasjoner i svangerskapet med han. Men kan jo få utredning om jeg vil og orker.. Men som ho sa. Sannsynligvis har dere bare fått dere dose med uflaks...

så vet ikke hva vi gjør videre jeg. Om kroppen min klarer å ordne opp i dette helt på egenhånd uten komplikasjoner så tror jeg vi dropper no utredning, men hvis det blir trøbbel så vil jeg nok gjøre det..

Er bare så oppgitt å trist og venter bare på at det skal starte for fult så vi får det overstått.. :(

Kommer til å nullstille oss helt å vente en god stund før vi prøver på igjen. Hvertfall 6 mnd.. 3 gang på 1 år er nok.. :(

Kjempe trist :(
Håper virkelig det klaffer da dere blir klare til å prøve igjen...

Nei og nei så trist!! :(

Stor klem sendes din vei!

Håper virkelig dere lykkes godt neste gang, og slipper utredning. :)
Er utrolig trist at så mange sliter med å bli gravid/beholde, vi har mye av det i vår familie og jeg er utrolig takknemmelig for at jeg har sluppet lett unna ;)

Masse lykke til videre! :)

Å neei! :(( Dette var ikke hyggelige nyheter. Så utrolig trist :( Klem til deg.

Skjønner ikke den ratingen jeg har fått øverst her? Gammelt??

Jeg tar meg en pause fra hele babyverden ei stund jeg nå. Kommer nok til å titte innom litt de nærmeste dagene, men så blir det stopp.

Så masse lykke til alle dere heldige oktobermammaer må alt går bra med resten av dere.. :/ takk for meg.

Back
Topp