Nei nei nei!!

• Trådstarter Trådstarter EFM
  • Opprettet Opprettet
E

EFM

Guest
Åpna kjøleskapet nå og det er romtemperert, maten er ødelagt og det er masse vann i bunn!!
Kunne det ikke venta til juni med å ryke da for da skulle vi kjøpe nytt uansett for vi har jo ikke råd til noe nytt nå!

Det som er så rart er at lampa lyser og motoren suser. Var vel bare spørsmål om tid for det er sikkert 10 år gammelt.

Faen altså! Hvorfor skulle det skje nå som vi ikke har penger!

EFM skrev:
Åpna kjøleskapet nå og det er romtemperert, maten er ødelagt og det er masse vann i bunn!!
Kunne det ikke venta til juni med å ryke da for da skulle vi kjøpe nytt uansett for vi har jo ikke råd til noe nytt nå!

Det som er så rart er at lampa lyser og motoren suser. Var vel bare spørsmål om tid for det er sikkert 10 år gammelt.

Faen altså! Hvorfor skulle det skje nå som vi ikke har penger!

sjekka om noen har kommet borti termostaten? :)

Du kan kjøpe på Elkjøp eller Expert og få fire måneders betalingsutsettelse, og heller betale når dere har penger i juni;) Alt ordner seg nok:)

Skal hente mannen på jobb nå og dra opp på Elkjøp. Tenkte også at noen hadde kommet borti termostaten, men den skrudde jeg det kaldeste og det er like varmt

så kjipt emoticon

*2 prinsesser & en spire* skrev:
Åh nei så kjedelig...

Da var nytt kjøleskap i hus og det gamle på vei til butikken så de kaster det.
Blir deilig med nytt kjøleskap  Eneste som er dritt er at denna mnd. har vi drit dårlig råd og nå må vi kjøpe all mat på nytt for alt var ødelagt 

hør med innboforsikring, kanskje de dekker det. Foreldra mine fikk dekka maten i frysern da den gikk dukken mens de var på ferie.

Er ikke noe vits å ta det på forsikringa. Det gamle kjøleskapet var så gammalt så det dekkes ikke og egenandelen er på 1000 kr og så mye mat var det ikke i det 

Hehe..grattis med nytt kjøleskap  tipper mitt ryker når skattepengene jeg skal bruke på noe helt annet kommer..eller vaskemaskina som allerede truer med streik

Uff kjedelig håper det ordner seg <3

Back
Topp