NEI NEI NEI

Hege s

Glad i forumet
joa.. her stopper det opp igjen.. hadde ganske kraftige rier fra kl 16.00 til 20.30.. så puff.... vekke.. nå har jeg bare litt murring i ryggen og litt kynnere igjen...

hvor lenge skal jeg holde på sånn som dette da?? begynner å bli GANSKE slitsomt å gå å håpe på at det skal skje noe.....

tredje gangen dette her at jeg får rier som stopper opp..

uff stakkar[:'(]

Kan bli frustrert av mindre.
Får håpe det tar seg opp igjen i løpet av kvelden[:)]

Så kjedelig da!! Får virkelig håpe det skjer noe snart! Skjønner godt det er slitsomt å gå slik!

Ousj, høres slitsomt ut! Når det vel setter i gang så regner man jo med at "NÅ skal det skje...". Frustrerende at det stopper opp hver gang det har begynt. Er det vanlig kanskje? [8|]
Håper at neste gang ikke er falsk alarm hvert fall!  Sender trøsteklem til deg

Uff så kjedelig!!! Håper virkelig det tar seg opp igjen snart då! Må være veldig slitsomt å gå sånn i flere dager!!!
 alt for at babyen din kommer snart!!!! [;)]

jeg forventet gjerne litt at det ble som sist... da våknet jeg om morgene med rier, og skjønnte at nå kommer han, dro på klinikken og plopp så var han ute.. men neida...............[:(][:(][:(]

nå er jeg vanvittig lei meg, og skuffet.. ikke meningen å deppe dere asså.. men FAEN TA!!! [:@][:(]

ORIGINAL: RitaCeciie

uff.. *trøsteklem* Vet akkurat hvordan det er.. harr hatt sånn i noen dager nå og vi blir like skuffet hver dag når det ikke skjer noe.

* * * * * * * * * DRYSSER FØDESTØV OVER OSS ALLE * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
                      * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
                              * * * * * * * * * * *
                                  * * * * * * * *
                                          * * * *
                                               *

Signerer denne..
Håper kroppen snart slutter å tulle med deg..

så utrolig kjedelig. sender deg en klem og håper noe snart vil skje

takk...

er litt bedre humør nå.. formiddagene er litt bedre....

føler helt luften blir tatt ut av meg når det tar seg opp
...og så bare puff.....BORTE!

har sovet såå godt i natt og.. FØRSTE natten uten kynnere.... på lenge... våknet kl 6 og skjønnte ingenting av hva som skjedde....

rart.... [8|]

Jeg håper for din skyld at det skjer noe snart.

Ser du ikke er pålogget, så det kan jo hende at du er på føden nå..... Skal aldri si aldri....

[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

ME WICH!!!  men nei.. er her jeg........ [:'(]

nå har jeg tatt en god porsjon lakser olje.... håper det kan hjelpe på... tok det på torsdag før riene og...

jeg er virkelig desperat!!

nei.. ikke ennå... sitter å venter... tok vell for 45 min siden....

gir en lyd når og om det skjer noe [;)]

Hvor mye olje tok du??.. når jeg har tatt oljen så har jeg også fått noen skikkelig rier. Har lenge vurdert om jeg skal ta en  god dose jeg også.. hehe [:)]

jeg tok halve flasken....... [;)]

kjenner jeg blir litt søvnig av den jeg... noen andre som har l\agt merke til det??

ORIGINAL: Hege s

jeg tok halve flasken....... [;)]

Hehe...  Seriøst? halve flaska?? hehe.. fysj... hvordan klarte du å få i deg så mye..? jeg står å piner i meg 2 ss jeg, å da er det rett før jeg spyr..

gikk greit ned det.. blander det med litt biola, og lar være å puste med nesen.. og så drikker jeg et fullt glass med biola etterpå.. funker fint det..

hadde litt diare for en stund siden, og tok litt til olja.. men har ikke så mye som en kynner engang...[8|]

ORIGINAL: RitaCeciie

Sånn lakser olje.. hva er det egentlig? Høres sikkelig ufyselig ut.. [:'(][:D]

Avføringsmiddel er det vel egentlig.. skikkelig ekkel flytende olje.. det er ganske ufyselig jah.. hehe [:)]

ORIGINAL: Hege s

gikk greit ned det.. blander det med litt biola, og lar være å puste med nesen.. og så drikker jeg et fullt glass med biola etterpå.. funker fint det..

hadde litt diare for en stund siden, og tok litt til olja.. men har ikke så mye som en kynner engang...[8|]

Hmm.. fikk lyst å prøve jeg også.. hehe..
Det tar sikkert bare litt tid før det kicker skikkelig inn.. Får vi håpe [:)]

Back
Topp