M Maikenmor Flørter med forumet 6 Des 2010 #1 Nå er det bare 4 tråder her!!!! Vi kan ikke la april 07 dø helt ut!!![:(][:(][:(][:(][:(][:(] Kom igjen folkens[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D] Jeg er tidligere A.Msinmamma om dere husker meg[:-]
Nå er det bare 4 tråder her!!!! Vi kan ikke la april 07 dø helt ut!!![:(][:(][:(][:(][:(][:(] Kom igjen folkens[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D] Jeg er tidligere A.Msinmamma om dere husker meg[:-]
S Smere Betatt av forumet 6 Des 2010 #2 Åh, er det deg... Det har gått meg hus forbi. Men uansett. Her er jeg [:D]
M Maikenmor Flørter med forumet 6 Des 2010 #3 Hurra hurra, der er du!!!! Hvordan går det med deg og dine?
S Smere Betatt av forumet 7 Des 2010 #5 Går kjempefint med oss. Travelt og morro! Hei Hønepønemamma [:)] Står til? Er den minste gutt eller jente?
Går kjempefint med oss. Travelt og morro! Hei Hønepønemamma [:)] Står til? Er den minste gutt eller jente?
S Student1 Betatt av forumet 7 Des 2010 #6 Fuglemor e her ....men en anna profil...logga på feil.. (ja, teit å ha to profileer...)