Nei nei nei!!

martaIfarta

Elsker forumet
Har nå fått besøk av den fæle tanta.. Og jeg som skulle teste i dag,men så kom hu før jag rakk det![:'(]
Var egentlig så sikker på at nå var jeg blitt gravid,småkvalm pluss alt det andre..(er det fortsatt)
my kjipt ja.. har hatt så teite sykluser i det siste,nå var den på 33 dager,sist gang på 36...hmf..

Så rar mensen var nå,slimete og klumpete egentlig,hehe æsj!!
kan vel ikke ha mistet???

uff så trist da![:(]
Ikke for å skremme deg, men jeg hadde masse slim i blodet da jeg mistet i uke 7!
Det var akkurat som et litt kraftig mens, med slim!

Rart derre ja synes jeg,tok test på torsdag,den var negativ,men var kangkje litt tili..

Kanskje je skulle tatt en test like vell i dag,føler nesten på meg at jeg har en liten spire inni magen,
å når mensen er så rar som den er kan det jo være noe rart..[:(]

Har du testet på nytt?

nei,har ikke testet på nytt,mensen kom som normalt igjen senere i dag,så tror ikke det var noe på gang...

Vil ha bebis NO!!hehe,lei av å stresse med EGtester å slikt,vente og vente hele tiden..skal bare ta ting som de

kommer denne månden,kanskje det klaffer da[:)]

Samma her.... Kanskje man egentlig ikke burde tenke på det, bare ta det som det kommer.... For se på alle de som ikke ønsker å bli gravide, de blir det jo!!! Urettferdig!!!

Fikk besøk av TR på lørdag, bare to dager før jeg hadde tenkt til å teste... Og det verste er at jeg tenker at hvis jeg hadde testet før lørdag så hadde jeg kanskje vært gravid...!! Snakk om tvangstanker....

Men ønsker deg all lykke på ferden denne måneden! [;)]

Ja,rare greier dette hær,skal prøve å ikke tenke på det i hele tatt,hehe,blir vel litt vanskelig[:-]

takk takk,lykke til med prøvingen du ogse,vi får sniffe litt babystøv fra alle som har et lite lager
[:D][:D]

Back
Topp