NEI NEI NEI!! *Oppdatering*

lille marihøne

Forelsket i forumet
Nå har jeg vasket baby dundyna(andungen, Princess) på 60 grader  (ingen sentrifuge)og tørket den i tørketrommelen(på "fullstendig tørr"). Og all spenst er borte! Ligger noen klumper rundt omkring, men for det meste er den et tomt trekk! Jeg brukte dundyne vaskemiddel også. Har gjort alt slik det står på Princess sine sider, men likevell er den ødelagt! ÅHHHHHHH blir så sint!

Noen andre som har opplevd noe lignende? Har dere noen tips til meg????

--------*****************--------------------******************-------------
Oppdatering:

Må bare si at dyna faktisk har blitt bedre helt av seg selv i løpet av det siste døgnet. Ettersom jeg ikke har tørketrommel selv, så valgte jeg å la dyna ligge flatt. I dag har jeg kun ristet litt i den. Planlegger å følge rådet om å ta den i tørketrommel med tennisballer senere. Men kanskje sentrifugen fungerer like godt når dyna er 100 % tørr??? Noen som har prøvd?

Da må du ta den med tilbake til butikken, og få en ny. Den må forresten tromles i flere omganger, med tennisballer.

JEg jobber på Princess og det er ikke noe problem å reklamere der.

Trudde ikke man skulle ha den i tørketrommel [8D]

Vaska våres, men lufttørka den.
Ble like fin når den tørka, måtte bare riste litt på den.. [:)]

ORIGINAL: BollaOgRampen

Trudde ikke man skulle ha den i tørketrommel [8D]

Vaska våres, men lufttørka den.
Ble like fin når den tørka, måtte bare riste litt på den.. [:)]

Jo den skal tromles. Går uten trommel også, men anbefaler tromling.[;)]

Takk for tilbakemeldingene! Jeg brukte 3 tennisballer i tørketrommelen...

om du ikkje får reklamasjon på den kan du kjøre den enda engong m tennisballa i
då bi den bedre
mora mi opplevde detta nyli

Må bare si at dyna faktisk har blitt bedre helt av seg selv i løpet av det siste døgnet. Ettersom jeg ikke har tørketrommel selv, så valgte jeg å la dyna ligge flatt. I dag har jeg kun ristet litt i den. Planlegger å følge rådet om å ta den i tørketrommel med tennisballer senere. Men kanskje sentrifugen fungerer like godt når dyna er 100 % tørr??? Noen som har prøvd?

rist og rist igjen, da fluffer dunet seg opp fortere å det tørker lettere[:)] har gjort det der med putene til  mia nemlig *fnis*

Gå tilbake til butikken og få en ny![:)]

Back
Topp