Nei, nei, nei jul

*RoM*

Elsker forumet
Jeg sliter enomt med søvnen om dagen. Stress i arbeidssituasjonen og noe i privatlivet, gjør at jeg finner innsovingen svært vanskelig. I tillegg er jeg trøtt stort sett hele tiden, med mindre jeg er overtrøtt, hvilket går i berg og dal baner hele dagen.

Så jeg sto opp i dag morges, etter 3 timer søvnen (tilsammen 6 timer på 48 timer), og tuslet ut i stua. Det første hjernen min skrek var "JULETRE!!", for i mitt hode er det langt ifra jul, og jeg hadde glemt litt at det sto et juletre der. Så skjønner jeg at det er lille julaften, og at det ikke er lenge til nytt år, og alt som hører med.

En time overtid på jobb i dag, så skulle jeg møte den nye halvbroren til barna mine. Skjønte til slutt at det var bare å komme seg hjem, for øynene og hodet var ikke med i det hele tatt. Så nå sitter jeg her, og venter på at sovemedisinen skal virke. Blir ikke hovmesteren på meg i år, men jeg fant ut at det var smartest å være helt uthvilt til julaften.

Så derfor sier jeg: Skål til alle som nyter ett glass i kveld, drikk gjerne ett for meg også. Kos dere med hovmesteren, og god natt =D

Håper du får sove i natt og at du nyter morgendagen :)

Back
Topp